תוכן ממומן    

עתיד האוטומציה בפרסום הדיגיטלי – כל החידושים לשנת 2021

FREEPIK

מהפכת המידע שינתה באופן דרמטי את האופן בו מתנהלים עסקים בכל רחבי העולם. כיום קל מאי פעם לנהל תהליכי מכירה, ליצור קשר עם שותפים בכל רחבי העולם ולייעל את כל התהליך הלוגיסטי הכרוך בניהול העסק. עם זאת, אחד התחומים הבולטים ביותר בהם החדשנות באה לידי ביטוי, הוא ללא ספק השיווק. הפלטפורמות הדיגיטליות מאפשרות למקם את המותג שלך בנתיבים המרכזיים ביותר של תנועת המשתמשים ובכך חושפים אותו לקהלים חדשים מדי יום תוך שימוש במידע שמנותח ונאסף בצורה חכמה, כזה שלומד את התנהגות הגולשים בעזרת תהליכי אוטומציה. בשנים האחרונות, לומדים עוד ועוד בעלי עסקים לייעל את תהליכי השיווק והמכירה באמצעות כלי אוטומציה חכמים. מה שפעם היה דורש שעות רבות והיה תלוי בגורם האנושי, כיום מתנהל מעצמו באופן אופטימלי. אספנו עבורך כמה מהכלים החדשניים והיעילים ביותר לאוטומציה של השיווק הדיגיטלי.

תכנון מוקפד ומדויק של המשפך השיווקי שלך

כיום קיימים יישומים ידידותיים למשתמש שיאפשרו לך לייעד מסרים, מודעות והמלצות תוכן על פי המיקום שלהם במסע הלקוח וזאת בעזרת שימוש במערכות AI ו Machine Learning. בין אם המשתמש התעניין במוצר שלך, קרא מאמר, צפה בסרטון או ביצע רכישה וברצונך להציע לו מוצרים נוספים, בכל אחד מהשלבים הללו ניתן להתאים את המסר המושלם שיניע את המשתמשים שלך לפעולה הרצויה. המערכות החכמות לומדות לאורך זמן את התנהגות המשתמשים ומאפשרים לך לייעל את תהליכי השיווק שלך עוד ועוד.

ניהול ניוזלטרים בתהליך פשוט ונוח

אחד הכלים הטובים ביותר לשמור את הלקוחות שלך קרוב אליך, הוא באמצעות תקשורת רציפה עם תוכן איכותי ומעניין. לכן, כיום משרד פרסום דיגיטלי שמכבד את עצמו עושה שימוש קבוע במערכות חכמות לניהול ניוזלטרים. באמצעותן, ניתן להזמין את הלקוחות שלך באופן קבוע לקרוא תכנים חדשים, לקבל עדכונים על מוצרים שהגיעו לחנות ולהעשיר את הידע שלהם עם פריטי תוכן מגוונים. גם כאן, המערכת האוטומטית תייעד את המסר המדויק ביותר למשתמש על פי המיקום שלו במשפך השיווקי ותאפשר לך למצות את המיטב ממערכת היחסים שלך איתו.

ייעוד מסרים פרסונליים למשתמשים שלך

החידוש החם ביותר היום בתחום האוטומציה השיווקית הוא השיווק הפרסונלי. העיקרון העומד בבסיס הכלים הללו מונחה על ידי עובדה פשוטה – המשתמשים מגיבים למסרים אישיים. ככל שנוכל לתת ללקוח את התחושה שחשבנו עליו והמסר שלנו מיועד במיוחד עבורו, כך עולה הסיכוי שנוכל להניע אותו לבצע רכישות ולעקוב אחר הפלטפורמות שלנו.

בעזרת כלי אוטומציה פרסונליים, נוכל לשמור נתונים אודות המשתמשים שלנו כמו ימי הולדת, הרגלי רכישה, שמות ועוד ולהתאים על פיהם את המסר השיווקי שלנו. נוכל לברך אותם לרגל אירועים, לספק להם המלצות על מוצרים בהתאם לרכישות קודמות ואפילו להזמין אותם לחדש את המלאי ברכישה חדשה ככל שמדובר במוצרים מתכלים.

האוטומציות מתפתחות ומשתפרות מיום ליום והופכות את תהליכי השיווק והמכירה ליעילים יותר, רווחיים יותר ומותאמים יותר לצרכי הלקוח ובעל העסק כאחד.