שוק ההון    

פורסייט מגדילה את החזקותיה ברייל ויז'ן בעקבות התפתחויות טכנולוגיות ומסחריות מוצלחות

חיים סיבוני, פורסייט

פורסייט, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב מדווחת כי הגדילה את החזקותיה בחברת רייל ויז'ן בע"מ, על-ידי מימוש אופציות ל-מניות של רייל ויז'ן, תמורת סך של כ-0.6 מיליון דולר.

המניה של פורסייט עולה כעת בבורסה בתל אביב בכ-9% לשער של 184 אגורות למניה המשקף לה שווי שוק של כ-243 מיליון שקל.

בפורסייט החליטו  לממש את האופציה בעקבות ובהמשך להשתתפותה המוצלחת של רייל ויז'ן בתערוכת הסחר הבין-לאומית InnoTrans שהתקיימה בחודש ספטמבר האחרון בברלין, בה רייל ויז'ן הציגה התקדמות טכנולוגית ומסחרית משמעותית.

לאחר מימוש האופציות, פורסייט מחזיקה ב-36.33% מהון המניות המונפק של רייל ויז'ן, וב-33.78% מהון המניות שלה בדילול מלא.

בתערוכת InnoTrans הציגה רייל ויז'ן קונספט למודול מבוסס ביג דאטה, המאפשר ניתוח מותאם אישית, הן בזמן אמת והן באופן לא מקוון, של תשתיות הרכבות. קונספט המודול מיועד לבצע מיפוי דיגיטלי של אזורים רלוונטיים ולאפשר אימות תשתיות וניתוח מגמות התנהגותיות וסביבתיות. בנוסף, המודול מייצר דוחות מקיפים, קלים לצפייה, וכן ניטור תנאי שירות ותחזוקה מונעת של תשתיות. רייל ויז'ן הינה ספקית מובילה של טכנולוגית עיבוד תמונה קוגניטיבית מתקדמת ומערכות בטיחות לתעשיית הרכבות.

רייל ויז'ן מציעה חבילת פתרונות לקווי רכבת ראשיים ולאזורי תפעול וחיבור קרונות המצוידים בטכנולוגיות מבוססות learning deep ,ומיועדים להרחיב את טווח הראייה של נהג הקטר עד שני ק"מ בכל שעות היממה ובכל תנאי מזג אוויר. רייל ויז'ן שואפת לשפר את בטיחות הרכבות הפועלות בכל המהירויות.