חדשות    

פיוניר: חברי הדירקטוריון החדשים – מנכ״ל גרופון העולמית לשעבר, ריץ' ויליאמס ופרופ׳ הת'ר טוקס מאוניברסיטת יל

מעודכן ל-07/2021

חברת הפינטק הישראלית פיוניר  Payoneer)) מודיעה היום על מינויָם של הת'ר טוקס מאוניברסיטת ייל וריץ' ויליאמס לחברי דירקטוריון. פרופ' טוקס תשמש גם כחברה בוועדות הביקורת והתגמול של החברה, וריץ׳ ויליאמס ישמש כחבר בוועדות הביקורת והסיכון.

פרופ' טוקס משמשת כחברת סגל בבית הספר לניהול של אוניברסיטת ייל. כמו כן, היא מכהנת בדירקטוריון Ariel Investments  וכיהנה בעבר בדירקטוריון של חברת הפינטק KCG Holdings. פרופ' טוקס בעלת תואר דוקטורט במימון מאוניברסיטת קורנל ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בראון.

ויליאמס הוא מנכ"ל חברת הרכישה הגלובלית אלקורי ומנכ"ל  The Value Studio. לפני כן, כיהן כמנכ"ל גרופון בין השנים 2020-2015, והיה מנהל קבוצות שיווק ופרסום באמזון. בעברו, במשך כשבע שנים, פיתח תוכניות שיווק וטכנולוגיות ב-Experian. הוא  למד הנדסת אווירונאוטיקה וחלל ומדעי המדינה באוניברסיטת דרום קליפורניה.

הפלטפורמה הדיגיטלית של פיוניר מייעלת את המסחר המקוון עבור מיליוני עסקים קטנים, אתרי מסחר וחברות מ-190 מדינות וטריטוריות. באמצעות טכנולוגיה, תפעול ותשתית בנקאית פיוניר מספקת חבילת שירותים הכוללים העברת תשלומים בין מדינות, הון חוזר, פתרונות מס, שירותי סחר וניהול סיכונים. החברה מאפשרת צמיחה ללקוחות החל מיזמים בשווקים מתפתחים ועד המותגים הדיגיטליים הגדולים בעולם כמו Airbnb, Amazon, גוגל ו- Upwork להם החברה הופכת את המסחר הגלובלי לפשוט ומאובטח.

סקוט גאליט, מנכ"ל פיוניר, מסר: "אנו שמחים על הצטרפותם של הת'ר וריץ' לחברת פיוניר כדירקטורים בלתי תלויים לדירקטוריון שלנו. הת'ר מביאה עימה ניסיון רב במימון תאגידי ובשוק ההון, על סמך המחקרים שערכה וניסיון ההוראה שלה בבית הספר לניהול של אוניברסיטת ייל, וגם ניסיון בשוק הציבורי בדירקטוריון החברה KCG  Holdings  (NYSE: KCG).  הקריירה המרשימה של ריץ' הכוללת ניסיון רב במסחר מקוון, טכנולוגיה, שיווק, שירותים פיננסיים וממשל תאגידי. אנו מצפים לעבודה המשותפת עמם ולמומחיות שלהם שבעבודה משותפת תתרום להמשך צמיחתה של Payoneer כחברה ציבורית".

פיוניר רוכשת את אופטייל הגרמנית