חדשות    

אחרי שגייסה 275 מיליון דולר – סייבריזן רוכשת את חברת empow

אבי צ'סלה, מנכ"ל ומייסד empow – צילום: empow
מעודכן ל-07/2021

הרכישה של חברת הסייבר הישראלית תשדרג את פלטפורמת ההגנה של סייבריזן באלגוריתם חיזוי ייחודי לאיתור איומי סייבר עתידיים בארגונים

חברת הסייבר ההגנתי סייבריזן מודיעה היום על הרכישה של empow, סטארט-אפ ישראלי אשר הוקם בשנת 2014 על ידי אבי צ'סלה (בעבר סמנכ"ל טכנולוגיות ראשי של רדוור) ואיקו אזולאי (בעבר מנהל פיתוח בכיר ברדוור). סייבריזן זכתה לאחרונה להכרה עולמית, ובשבוע שעבר הכריזה על סבב גיוס חדש בסך 275 מיליון דולר בהובלת Liberty Strategic Capital, קרן הון סיכון פרטית מייסודו של שר האוצר האמריקאי לשעבר סטיבן מנושין.

סייבריזן (Cybereason) הינה חברת סייבר הגנתית מהמובילות בעולם, אשר מגנה על נקודות קצה בארגונים ומטרתה לבצע זיהוי, מניעה ונטרול של תקיפות סייבר (NGAV, EDR, XDR). החברה נוסדה על ידי שלושה שותפים ישראלים בשנת 2012 ומונה כיום כ-850 עובדים ברחבי העולם, 300 מהם במרכז הפיתוח בישראל. לסייבריזן מערכת XDR מתקדמת אשר מטרתה להחזיר למגן את היתרון על פני התוקף, וזאת באמצעות הרחבת יכולות האיתור והתגובה בסביבת הארגון המודרנית.

סייבריזן תשלב במוצר שלה את הטכנולוגיה של empow אשר פיתחה מערכת מתוחכמת לניתוח, זיהוי ואוטומציה של ניהול איומי סייבר. באמצעות למידת מכונה, המערכת של empow מבצעת איסוף וקריאת מידע שקיים ברשת ובמערכות הארגון, על מנת לנתח משמעויות לטובת איתור איום פוטנציאלי ותכנון אסטרטגית הגנה, תוך תעדוף התגובות. למערכת של empow מעל ל-70 אינטגרציות מול נותני שירותים טכנולוגים נוספים. המערכת בעלת אלגוריתם חיזוי ייחודי אשר יודע לצפות את צעדיו העתידיים של התוקף ואת הדרך בה מתכנן ליישם את תקיפתו.

פלטפורמת ההגנה של סייבריזן אוספת מידע מכלל תחנות הקצה וסביבת ה-IT בארגון (מחשבים, שרתים, טלפונים ועוד) ומנתחת את פעולותיהן בעזרת למידת מכונה וטכנולוגיות ביג דאטה שונות. בעזרת המידע הרב שנאסף בזמן אמת, המוצר מזהה התנהגויות חשודות ומציג את השתלשלות האירוע באמצעות ממשק פשוט ואינטואיטיבי. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לפקח באופן רציף אחר המערכות השונות בארגון, וכן לזהות, לחקור, לבודד ולעצור תקיפות בזמן אמת. שילוב הטכנולוגיה של empow במערכת ה- XDR הקיימת של סייבריזן תעשיר את ניתוח המידע ותספק מערכת הגנה הוליסטית לארגונים מול איומים כמו כופרה, נוזקות לא ידועות ועוד.

הודעת הרכישה בעיתוי הנוכחי אינו מקרי, שכן חברת סייבריזן קיבלה לאחרונה הכרה עולמית בשניים מהדוחות הנחשבים בעולם. במאי האחרון קיבלה מערכת ההגנה של סייבריזן ציונים מהשורה הראשונה בדו"ח היוקרתי MITRE ATT&CK – עם הערכות של 100% הגנה על פני 54 הטכניקות שנבדקו ו- 100% כיסוי למניעת איומים. בנוסף, נמנתה סייבריזן בדו"ח Gartner של שנת 2021, אשר הכריז עליה כאחת החברות בעלות החזון המתקדם ביותר בתחום ה- EPP העולמי. סייבריזן העומדת בחזית הטכנולוגית לעצירת תקיפות כופר, ולאחרונה עלתה לכותרות בעולם לאחר שזיהתה והתריעה מפני קבוצת התקיפה Darkside מספר חודשים לפני שאלו תקפו את צינור הנפט הגדול ביותר בארצות הברית.

בחודש מאי האחרון הודיעה סייבריזן על גדילה משמעותית ובחודשים הקרובים היא מגייסת כ-200 עובדים, מרביתם למרכז הפיתוח בישראל. לאחר שבשבוע שעבר  הכריזה על סבב גיוס חדש בסך 275 מיליון דולר בהובלת Liberty Strategic Capital, קרן הון סיכון פרטית שהוקמה על ידי שר האוצר האמריקאי לשעבר סטיבן מנושין שמכהן כמנהל שותף.

ליאור דיב, מנכ״ל ומייסד סייבריזן: ״הטכנולוגיה של empow משתלבת היטב עם החזון שלנו לספק פלטפורמת הגנה הוליסטית מתקדמת המאפשרת לארגונים להגן על עצמם מפני האיומים הקיימים בעולם המודרני. כאשר התעמקנו ביכולות המוצר של empow, נוכחנו לראות עד כמה טכנולוגיות ההגנה של שתי החברות משלימות זו את זו ויכולות לפתור יחד אתגרי אבטחה מורכבים שארגונים רבים מתמודדים איתם כיום. שילוב הטכנולוגיה והעובדים של empow מאיצה את הגדילה של סייבריזן ומעמיקה את סט היכולות והשירותים שלנו ביחס לחברות אחרות בשוק ופתרונות אבטחה מסורתיים״.

אבי צ'סלה, מנכ"ל ומייסד empow:  "סייבריזן הינה מהמובילות בתחום פתרונות האבטחה ומערכות ההגנה (EDR, EPP).  פתרון ה- Malop בפלטפורמת סייבריזן, אשר מציג תמונה אחת כוללת של סיפור התקיפה בצורה אינטואיטיבית ופשוטה, מציב סטנדרט גבוה לפתרונות ה- XDR הקיימים בשוק. ישנה סינרגיה טבעית בכל מה ששתי החברות כבר מבצעות, ואנחנו מאוד נלהבים מהרכישה מכיוון שזה באמת מקרה שבו השלם גדול מסכום החלקים."

צמיחה מואצת: סייבריזן (Cybereason) מגייסת 275 מיליון דולר