חדשות    

צמיחה מואצת: סייבריזן (Cybereason) מגייסת 275 מיליון דולר

מייסדי סייבריזן: יוסי נער, ליאור דיב ויונתן שטרים-עמית – צילום: סייבריזן

מעודכן ל-07/2021

את ההשקעה בחברת הסייבר הובילה קרן ההשקעות Liberty Strategic Capital בהשתתפות Neuberger Berman, Irving ו SoftBank- ■ הסכום שיגויס יאפשר לחברה לענות על הביקוש הרב לפלטפורמת ההגנה המתקדמת שלה, המצטיינת בעצירת תקיפות כופר וסייבר מתוחכמות

חברת סייבריזן (Cybereason), המפתחת פלטפורמת הגנה מתקדמת מפני מתקפות סייבר, הכריזה היום על סבב גיוס חדש בסך 275 מיליון דולר בהובלת Liberty Strategic Capital, קרן הון סיכון פרטית שהוקמה על ידי שר האוצר האמריקאי לשעבר סטיבן מנושין שמכהן כמנהל שותף. בסבב השתתפו גם הקרנות Neuberger Berman, Irving ו-SoftBank. ההשקעה הנוכחית משלשת את שווי החברה אשר גייסה עד לסבב גיוס זה 389 מיליון דולר (CRV, Lockheed Martin, Spark Capital, Softbank) מאז הקמתה בשנת 2012.

סבב הגיוס יאפשר את המשך הצמיחה המואצת של סייבריזן, המונעת על ידי הביקוש בשוק לפלטפורמת הגנה מתקדמת המצטיינת בעצירת תקיפות כופר ומתקפות סייבר מתוחכמות. הפטנט שעומד מאחורי הטכנולוגיה של סייבריזן (MalOps) מאפשר הצגת תמונת מצב הוליסטית על אירוע התקיפה במסך אחד, במקום במאות התראות שונות. בעזרת המידע הרב שנאסף בזמן אמת, המוצר מזהה התנהגויות חשודות ומציג את השתלשלות האירוע באמצעות ממשק פשוט ואינטואיטיבי. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לפקח באופן רציף אחר המערכות השונות בארגון – וכן לזהות, לחקור, לבודד ולעצור תקיפות לפני שנגרם נזק לארגון.

שר האוצר האמריקאי לשעבר, סטיבן מנושין, מייסד ושותף מנהל של Liberty Strategic Capital, יצטרף אל דירקטוריון החברה, והגנרל ג'וזף דנפורד, יושב ראש המטות המשולבים לשעבר (רמטכ״ל צבא ארצות הברית) ויועץ בכיר בליברטי, יצטרף לדירקטוריון היועצים של סייבריזן.

סייבריזן חוותה צמיחה מואצת בשנה האחרונה תוך כדי התבלטות במספר תחומים:

  • דורגה ברשימה של 50 החברות החדשניות ביותר של CNBC
  • סייבריזן הגנה על לקוחותיה מפני תקיפות סייבר מתוחכמות שפתרונות אבטחה אחרים החמיצו, כולל תקיפת שרשרת האספקה ​​על SolarWinds, תקיפת שרת Microsoft Exchange, ותקיפות כופר הרסניות כמו DarkSide, REvil, Conti ואחרות.
  • במאי האחרון קיבלה מערכת ההגנה של סייבריזן ציונים מהשורה הראשונה בדו"ח היוקרתי MITRE ATT&CK עם הערכות של 100% הגנה על פני 54 הטכניקות שנבדקו.
  • סייבריזן נמנתה בדו"ח Gartner של שנת 2021, אשר הכריז עליה כאחת מבין החברות בעלות החזון הטכנולוגי המתקדם ביותר בתחום ה- EPP העולמי.

ליאור דיב, מנכ״ל ומייסד סייבריזן, אמר: "בשנה האחרונה חווינו צמיחה מואצת ברחבי העולם. יותר ויותר לקוחות מבינים כי לא ניתן לעצור מתקפות באמצעות פתרונות הנשענים על התראות חסרות משמעות והתערבות אנושית. הפתרונות הקיימים, אפילו המתקדמים שבהם, הם פגומים מיסודם, ואף יוצרים את הדינמיקה שיש לנו כיום בה המגן נמצא במאבק מתמשך כדי לעמוד בקצב של התוקפים.  בניגוד למתחרות שלנו, אנחנו נוקטים גישה המאפשרת למגנים לסיים מתקפות תקיפה באופן מיידי, ובכך מחזיקים את היתרון אל המגן״.

סטיבן מנושין, שר האוצר האמריקאי לשעבר, מסר: "סייבריזן הופכת במהרה למובילה העולמית בטכנולוגיית הגנת הסייבר, ולא יכולנו להיות מרוצים יותר מלהפוך את החברה החדשנית הזו לראשונה בפורטפוליו ההשקעות של Liberty Strategic Capital. סייבריזן ביססה את עצמה כחדשנית בהגנה על נקודות קצה וסביבה ארגונית ואנחנו נרגשים לשתף פעולה עם צוות סייבריזן, במשימה להגן על תשתיות קריטיות, חברות גלובליות, וממשלות נגד תקיפות סייבר מתוחכמות. אנו בטוחים ביכולתה לספק מוצר מעולה ללקוחות עם הגנה מהשורה הראשונה״.

פורטינט: 9 מתוך 10 ארגוני OT חוו השנה מתקפת סייבר