חדשות    

תדיראן זכתה בפרס החדשנות של איגוד השיווק הישראלי

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן – צילום: יח"צ

מעודכן ל-07/2021

הבחירה בתדיראן שמיישמת את "מהפכת הבית הבריא" – מגיעה בעקבות מהלכים שיזמה סביב השקת טכנולוגיית Air Care O2 לטיהור האוויר ממזהמים

ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה בתדיראן לזוכת פרס החדשנות של הרבעון הראשון לשנת 2021. על הפרס הנחשק התמודדו עשרות מותגים ישראליים ובינלאומיים אשר פועלים במגוון תחומים. הפרס הוענק לתדיראן על רקע מהלכים שיזמה סביב השקת טכנולוגיית Air Care O2 לטיהור האוויר ממזהמים.

בשנת 2017 הודיעה חברת תדיראן כי בכוונתה להילחם בבעיית זיהום האוויר ולפתח את הפתרון הטוב ביותר ליצירת בית בריא. לאחר 4 שנים של מחקר ופיתוח, השיקה החברה את Air Care O2 – פטנט עולמי בתחום הטיפול באוויר, אשר מנטרל 99.999% מהווירוסים, החיידקים ומזהמים נוספים שנמצאים באוויר הבית – באמצעות טכנולוגיית מי חמצן.

Air Care O2 הוא פטנט בלעדי רשום של חברת תדיראן, אשר נבדק אושר על-ידי מעבדה אמריקאית הרשומה ב-FDA. תוך זמן קצר מאז השקתו הוא עורר התעניינות גדולה בישראל ובעולם וכבר הותקן בכמה נקודות אסטרטגיות, בהן 127 אולמות הקולנוע של הסינמה סיטי.

נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של תדיראן, סיפרה: "האתגר הגדול בפיתוח של זירת הטיפול באוויר טמון ביכולת לחנך את השוק ולגרום לצרכן להפנים את הסכנות הבריאותיות הקשות שנגרמות כתוצאה מזיהום האוויר בבית ולדרוש פתרון אמיתי. בדיוק כמו שתמי4 לימדו את הצרכן שמים נקיים שווים כסף, האתגר שלנו הוא ללמד את הציבור שאוויר נקי בבית והבריאות של המשפחה שלנו שווה כל הון שבעולם. עבורנו זוהי תחילתו של תהליך ארוך של חינוך שוק. אנחנו מתכוונים לעשות לאוויר את מה שתמי4 עשו למים, ולהציב לצרכן הישראלי סטנדרט חדש של אוויר נקי".

עו"ד תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי, אמרה: "אני מברכת אתכם ואת כל העוסקים במלאכה לרגל זכייתכם בפרס ההשקה המנצחת לרבעון הראשון של 2021, על המהלך החדשני של מהפכת הבית הבריא של תדיראן. אנו יודעים שהמהלך הוא פרי מחשבה והשקעה של רבים, ומבקשת בהזדמנות זו להעביר את הערכתנו והוקרתנו אל כל הרבים והטובים העושים במלאכה גם בחברותיכם וגם מחוצה להן".

‏‏תדיראן: זינוק של כ-60% בהכנסות