חדשות    

סגירת מעגל: הולנדיה משיקה מרכז לוגיסטי חדש בסמוך למפעל בשדרות

אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה והמחסן החדש –  צילום: יח"צ

מעודכן ל-07/2021

השקת המרכז מתקיימת כשנתיים לאחר הרס המחסן הקודם כתוצאה מפגיעה ישירה של רקטה במבצע "חגורה שחורה", שגרמה לנזק רב שנאמד בעשרות מיליוני שקלים

פחות משנתיים מאז הפגיעה במחסן של הולנדיה באזור התעשיה שדרות, כתוצאה מפגיעה ישירה של רקטה מעזה במבצע 'חגורה שחורה', חברת הולנדיה משיקה את המרכז הלוגיסטי החדש שלה, בסמוך למפעל שבו מיוצרים מזרנים, מיטות ומערכות שינה מתקדמות, המשווקים ברשת החנויות בארץ ובעולם כולו.

נפילת הרקטה שפגעה במחסן זרעה הרס רב לתוצרת הגמורה שיועדה ללקוחות בארץ ובעולם, והנזק הכספי נאמד בעשרות מיליוני שקלים. ועל אף הנזק הכספי והנפשי שנגרם למפעל ולעובדיו הוחלט מיד בסמוך לפגיעה להמשיך בתנופת התפתחות והחדשנות ולהעניק לתשתית הייצור במפעל בשדרות את התנאים המתקדמים ביותר, ברמה של אחסון והכנה לקראת שילוח לחנויות הרשת ולעולם כולו.

המרכז הלוגיסטי החדש שנבנה בסמוך למפעל הולנדיה משתרע על פני כ-4,000 מר' וגובהו כ-14 מטר, וזאת על מנת למקסם את פוטנציאל האחסון לגובה. לצורך כך רכשה החברה מלגזות מיוחדות שיכולות להגיע לכל מוצר מאוחסן ברחבי המרכז הלוגיסטי החדש באופן המקל על איתור המוצר ומשלוחו לנקודת היעד.

המרכז צויד גם במערכת מיגון שאמורה לסייע בעת הצורך. בהקמתו של המרכז החדש ובמיכון המתקדם שנרכש לצורך זה הושקעו כ- 30 מליון שקל. צוות העובדים במרכז הלוגיסטי החדש יעמוד בשלב ראשון על כ-30 עובדים. בימים אלה החברה מגייסת 15 עובדים, מפעילי מלגזות הגש ומלקטים, בעלי יכולת הפעלת מסופונים.

אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה, אמר: "השקתו של המרכז הלוגיסטי החדש היא סגירת מעגל של שנתיים אינטנסיביות, שבמהלכן נאלצנו שוב ושוב להתמודד עם אילוצי המיקום שלנו, בקו האש במערכה שלא נפסקת. לא הקורונה ולא המבצעים השונים ירפו את ידינו. אנו מחויבים למען עובדינו, שרובם ככולם עובדי האזור ולמען לקוחותינו להמשיך ולפעול במלוא המרץ. רוחנו איתנה".

מי זכאי לקבל פיצויים עקב המצב הביטחוני