מדריכי צרכנות    

צפייה ביורו – כמה תשלמו על זה?

תמונה:PIXABAY
מעודכן ל-06/2021

בחברות הטלוויזיה השונות מתכוננים לאירוע הספורט הגדול עם מבצעים מיוחדים: בסלקום TV יפתחו את כל ערוצי הספורט חינם לחודש זה; בסטינג TV תשלמו רק על צ'רלטון; בפרטנר תשלמו 79 שקל וב-HOT וב-yes ייגבו מכם כרגיל – לא מעט כסף

חובבי ספורט? מחכים לאירוע הגדול של הקיץ? חברות הטלוויזיה מחכות לחגוג אותו אתכם וארגנו לכם מבצעים מפתים במיוחד. לכם נשאר רק לבחור בחברה שמציעה לכם את הדיל הכי משתלם, להזמין את החברה ולדאוג לבירה ומשהו טעים לנשנש.

המשחקים השונים של יורו 2020 – ששמר על שמו למרות שנדחה בעקבות מגבלות הקורונה לקיץ 2021 – יוקרנו בארבעת ערוצי הספורט בתשלום של צ'רלטון. חלק מהמשחקים, כולל משחקי חצי הגמר והגמר, ישודרו גם בערוץ 13.

אז מה מציעות לכם חברות הטלוויזיה?

 

סלקום TV

החברה יוצאת במבצעים הכוללים צפייה ללא עלות בערוצי צ'רלטון (ספורט 1,2,3,4). ההצעה תקפה ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים המצטרפים לאחת החבילות שבמבצע – סלקום tv ב-99 שקלים כולל יורו ללא עלות; טריפל יורו – טריפל הכולל סלקום tv, אינטרנט תשתית+ספק וקו טלפון ביתי – החל מ-159 שקלים לחודש; וטריפל פייבר יורו – טריפל הכולל סלקום tv, אינטרנט תשתית+ספק (מגוון תכניות עד 1G) כולל נתב מתקדם וקו ביתי – החל מ-189 שקלים לחודש.

ההטבה כוללת את כל ערוצי הספורט (צ'רלטון וספורט 5) בחודש הראשון ללא עלות נוספת. מהחודש השני המחיר עולה ל-99 שקל בחודש + 69 שקל בחודש על סלקום TV ושתי חבילות ערוצי הספורט – 168 שקל לחודש לשנה. זאת, במקום 67 שקל לחודש על צ'ארלטון ו-52 שקל לחודש על ערוצי ספורט 5, סך הכל עם התשלום הקבוע על סלקום TV – תידרשו לשלם 218 שקל.

בנוסף, החברה מציעה אפשרות לרכוש דרכה טלוויזיה סמסונג חכמה 65 אינץ', כולל טריפל יורו במחיר שלמתחיל מ-229 שקל לחודש. המסלול כולל ערוצי צ'רלטון לחודש חינם, אך לא את ערוצי ספורט 5. מהחודש השני: תוספת של 49 שקל לערוצי צ'רלטון למשך שנה.

פרטנר TV

לקוחות החברה יוכלו לצפות בערוצי צ'רלטון וספורט 5 ב-79 שקל בחודש, במקום 98 שקל: 29 שקל לחודש לערוצי ספורט 5 ו-69 שקל לחודש לצ'רלטון – הנחה של 19%.

מדובר במחיר אחיד לכל לקוחות פרטנר TV בכל התוכניות והוא יישאר קבוע גם אחרי תקופת היורו.

בפרטנר לא תידרשו לשלם דמי חיבור, ואם אתם צריכים גם ממיר שני, תצטרכו לשלם עוד 15 שקל בחודש. המחיר כולל גם אמזון פריים TV למשך חצי שנה.

סטינג TV

החברה יצאה במבצע למצטרפים חדשים על חבילת הסטרימינג המצומצמת: חודש ראשון חבילת הסטינג בחינם ומשלמים 74.9 שקל רק על צ'רלטון. אחרי כן מוסיפים 59 שקל לחודש לחבילת סדרות + 74.9 לצ'רלטון. כלומר – 133.9 שקל לחודש.

לקוחות המעוניינים ב"חבילה המושלמת" שכוללת את כל ערוצי סטינג, ישלם בחודש הראשון רק על צ'רלטון, והחל מהחודש השני ישלמו 79 שקל + צ'רלטון: 74.9 שקל לחודש – כלומר, 153.9 שקל לחודש. מהחודש השביעי – 99 שקל ועוד 74.90 שקל לצ'רלטון – יחד 173.9 שקל לחודש.

ומה קורה ב"אחיות הגדולות" yes ו-hot?

חברות yes ו-hot לא מציעות מבצעים מיוחדים לחודש היורו.

ב-yes תשלמו על חבילת ערוצי צ'רלטון 79.9 שקל לחודש.

ב-hot חבילת ערוצי צ'רלטון תעלה לכם 81.90 שקל בחודש או 27.30 שקל ליום, לפי הנמוך מבין השניים.

בנוסף, yes מציעה מבצע על מסכים: סוני 55 אינץ' ב-2,990 שקל.

הותר ליס ולהוט לשווק חבילות צרות במחיר גמיש

איך להיזהר מפריצות לטלוויזיה חכמה ולמכשירים חכמים אחרים