חדשות    

הותר ליס ולהוט לשווק חבילות צרות במחיר גמיש

תמונה:PIXABAY

 משמעות ההחלטה שהוט ויס יוכלו לשווק חבילות ערוצים צרות, ללא מגבלה של מחיר ומגוון ערוצים, כדי לאפשר להן להתאים בצורה גמישה מוצרים ללקוחות 

מועצת הכבלים והלוויין מאפשרת לחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית הוט ויס לשווק חבילות צרות ללא כל מגבלות.

משמעות ההחלטה שהוט ויס יוכלו לשווק חבילות ערוצים צרות, ללא מגבלה של מחיר ומגוון ערוצים, כדי לאפשר להן להתאים בצורה גמישה מוצרים ללקוחות שונים, למשל קשישים, ולהתמודד עם התחרות באמצעות חבילות צרות וגמישות.

החבילות החדשות שישווקו יוצעו במקום חבילות היסוד שהחברות לקחו על עצמן לשווק. ביטול החובה לשווק נדרש לאישור המועצה. חברת יס פנתה למועצה וביקשה להמשיך לשווק חבילת יסוד, והמועצה השיבה לא רק בהיתר לעצם שיווק החבילה אלא התירה לה לבנות אותה מחדש בצורה עצמאית וכראות עיניה.

אם בעבר יס והוט היו דואופול ששלט לגמרי בטלוויזה הרב-הערוצית, הרי שכיום התחרות גוברת הן מצד המתחרות הישראליות פרטנר וסלקום והן מצד שירותי סטרימינג כמו נטפליקס. בדוח האחרון של בזק דיווחה החברה על הפסדים גדולים בשל ירידת הערך של נכסי יס, ובתוך כך הכריזה על ביטול מדיניות הדיבידנדים של החברה. ההחלטה החדשה תאפשר לה הצעות תחרותיות יותר.

ממלא מקום יו"ר המועצה אשר ביטון מסר בתגובה: "אנו מצויים בעידן של שינויים משמעותיים ומהירים העוברים על עולם השידורים הרב ערוציים. הלקוחות רוצים פתרונות גמישים ומותאמים לצרכיהם והפלטפורמות מתחילות להבין שבכדי לשרוד בעולם תחרותי הן נדרשות לגמישות המירבית. אי לכך אנו רואים לנכון לאפשר גמישות שכזאת ולהפריח בלון ניסוי לשוק שאת השפעתו נבחן שנה מהיום. הערכתי הינה שהפלטפורמות לא תנצלנה זאת כדי להעלות מחירים אלא ההיפך, בכדי להציע מגוון רחב יותר של חבילות המותאמות לציבור דעתן ומתוחכם יותר".

הוט וסלקום שיאניות התלונות השנה

הוט – דוחות טובים ב-2017; גידול במנויים בתחילת 2018

בעקבות הפסדי יס תפסיק בזק לחלק דיבידנדים