תוכן ממומן    

קידום אתרים – כמה זה עולה?

קרדיט pixabay

כל בעל עסק יודע שכיום חשוב מאוד שיהיה לו אתר אינטרנט פעיל. האינטרנט מהווה את הכלי החזק ביותר לצורך שיווק ופרסום עסקים. כמובן שבכדי שהאתר אכן יסייע במלאכת הפרסום והשיווק של העסק, יש צורך לקדם אותו בצורה איכותית במנוע החיפוש החזק ביותר כיום, הלא הוא: גוגל. קידום אתרים בגוגל בשיטה האורגנית חייב להתבצע בצורה הטובה והמקצועית ביותר, על מנת שהוא אכן יסייע לשיווק ופרסום העסק. אז מהו בעצם אותו קידום אורגני בגוגל, מיהו איש המקצוע הנחוץ לכם עבור קידום האתר שלכם, כיצד תבחרו אותו וכמובן: כמה עולם קידום אתרים? כל זאת ועוד תוכלו לקרוא במאמר הבא.

קידום אתרים אורגני- במה מדובר?

כאשר מדובר על קידום אתרים אורגני, מדובר על קידום האתר בצורה טבעית בגוגל. כלומר, בהליך זה מטרתו של מקדם אתרים היא להתאים את האתר לאלגוריתם החיפוש של גוגל. אלגוריתם החיפוש של גוגל הוא זה שאחראי על הופעת תוצאות חיפוש בהתאם לכל שאילתא של גולש. כלומר: האלגוריתם יבחר איזה אתר להציג קודם בדף החיפוש של גוגל כאשר גולש מחפש מידע כלשהו, עסק כלשהו או שירות כלשהו בגוגל. מקדם אתרים מבצע פעולות שונות הן בתוך אתר האינטרנט שלו והן מחוץ לאתר האינטרנט שלו, אשר מטרתן היא לגרום לאלגוריתם של גוגל להציג את האתר שלו בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בעת חיפוש רלוונטי של גולש. קידום אתרים אורגני חייב להתבצע על ידי מקדם אתרים מקצועי על מנת שהוא יהיה יעיל ואפקטיבי וכן, חשוב לזכור שמדובר על קידום תהליכי, אשר התוצאות שלו אינן באות לידי ביטוי בטווח זמן קצר, אלא בטווח זמן רחוק יותר ועל כן, יש להיאזר בסבלנות.

מחיר קידום אתרים

מחיר קידום אתרים להבדיל מכל מוצר או שירות אחר מורכב מכמה דברים: ראשית כל, אין ספק שמקדם אתרים מקצועי יותר ומבוקש יותר, ידרוש מחיר גבוה יותר על שירותי הקידום שלו. מקדם אתרים אשר יכול להוכיח באופן חד משמעי כי לקידום אתרים שהוא מבצע יש תוצאות אפקטיביות בשטח, ידרוש לא פעם מחיר גבוה יותר על שירותיו. אז ניתן לומר שמחיר קידום אתרים נקבע בהתאם למקצועיות המקדם, הניסיון שלו בתחום, ההערכה העצמית שלו ועוד. כמו כן, המחיר יקבע בהתאם לתחרותיות שיש בתחום, כאשר ככל שיש תחרות משמעותית יותר עבור נישה ספציפית אשר מקדמים יתכן שהמחיר אותו ידרוש המקדם יהיה גבוה יותר. מחיר קידום אתרים יקבע גם בהתאם להוצאות של המקדם על התהליך. לא פעם המקדם יצטרך להשקיע ברכישת קישורים, דומיינים, תוכן, אחסונים ועוד. המקדם ידרוש את המחיר המתאים בהתאם להשקעה הכלכלית שלו בהליך קידום אתר האינטרנט. מחיר קידום אתרים לרוב יהיה מחיר קבוע חודשי אשר נקבע בין הלקוח לבין המקדם, כאשר המחיר יכול להתחיל החל מ500 ₪ ועד לכמה אלפי שקלים בחודש. מכיוון שקידום אורגני הוא תהליך דינאמי שיש לבצע מדי חודש בחודש, לא מדובר על השקעה חד פעמית.

בכדי שאתר האינטרנט שלכם יופיעו בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, אין ספק שכדאי לבחור מקדם אתרים מקצועי ומנוסה. כנסו לאתר מלך הקישורים, בדקו את עלות חבילות קידום האתרים המוצעות באתר על ידי מקדם אתרים מקצועי, ותיק ומיומן בתחומו ועשו את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.