תוכן ממומן    

קניית רכב חדש לזוגות צעירים

מחפשים רכב חדש שבו תוכלו לצאת לטיולים ברחבי הארץ? להסיע את התינוק הטרי במשפחה לסבתא או לנסוע לאוניברסיטה? אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים לבחירת הרכב על מנת שילווה אתכם לאורך שנים רבות. מה כדאי לבדוק ברכב החדש?

גודל הרכב

משפחות גדולות זקוקות בדרך כלל לרכב משפחתי. אך, כאשר עדיין אין לכם יותר משני ילדים אתם יכולים להסתפק במכונית קומפקטית. מכונית זו תוכל לשרת אתכם הן בנסיעות קצרות בתוך העיר, הן במהלך חיפוש החנייה (כאשר מכוניות הקומפקט מסוגלות להכנס בקלות כמעט לכל חנייה ברוורס) והן בנסיעה בכבישים מהירים. במהלך הנסיעה, הרכב הקטן והקליל יכול לנוע במהירות ואפילו לחסוך לכם סכום ניכר כאשר תגיעו למשאבת הדלק. נרחיב על כך מעט.

צריכת הדלק של הרכב

לכל רכב יש צריכת דלק שונה בהתאם למשקל, לגודל, להספק המנוע וכן לדרך בה המנוע פועל. ברכבים קומפקטיים חדשניים ישנה טכנולוגיה חכמה יותר המאפשרת לצרוך כמות קטנה יותר של דלק. בנוסף, אפשר לבחור ברכבים ידניים קומפקטיים הצורכים אף פחות דלק. כאשר אתם משווים את צריכת הדלק בין הרכבים השונים המוצעים לכם, כדאי לזכור כי כאשר נוסעים ברכב בכבישים בין עירוניים צריכת הדלק תהיה נמוכה יותר מאשר בכבישים עירוניים. בדקו מה הצריכה שמפרסם היצרן בתוואי בין עירוני ובתוואי עירוני?

מחיר הרכב

השיקול החשוב ביותר עבור זוגות רבים כשמדובר ברכב חדש קשור למחיר הרכב. אם אתם בודקים רכבים קומפקטיים חדשים תגלו כי המחיר שלהם נמוך ב-10% ויותר מרכבים מאותו שנתון המגיעים בגרסה משפחתית. הסיבה לכך קשורה בדרך כלל למורכבות הרבה יותר בבניית הרכבים המשפחתיים וכן לעובדה כי הם מציעים יותר מקום. מצד שני – אם אינכם זקוקים למקום העודף חבל לשלם יותר.

אבזור הבטיחות של הרכב

לאחר שמצאתם רכב מתאים לתקציב שלכם בדקו את אבזור הבטיחות שלו. כיום, רכבים רבים מגיעים עם אבזור בטיחות הכולל חיישנים מבית מובילאיי. חיישנים אלה מאפשרים לכם לזהות סטייה לא רצויה מנתיב, נהגי אופניים או הולכי רגע אליהם התקרבתם יתר על המידה וכן רכבים הנמצאים קרוב מדי אליכם. אבזור הבטיחות שומר על חייכם ועל חיי המשפחה שלכם ומאפשר לכם אפילו לקבל הנחה לאורך מספר שנים בביטוח הרכב ובאגרה השנתית.

העיצוב והאבזור הפנימי

נכון, אולי זה נחשב למותרות. אבל, חלק בלתי נפרד מהעובדה שאתם רוכשים רכב משנתון חדש הוא העיצוב המודרני שלו. בחרו רכב מעוצב וחדשני הכולל אבזור חדשני מפנק. היום חלק מהרכבים מציעים מערכות מולטימדיה עם סאונד מרשים, חיבור GPS הכולל WAZE, מושבים נוחים, חישורי אלומיניום ופנסי לד חדשניים. כל אלה הופכים את חוויית הנהיגה למושלמת.

לסיכום, כאשר אתם בוחרים רכב חדש למשפחה, בדקו את המחיר, אבזור הרכב, גודל הרכב, צריכת הדלק שלו ואילו אביזרי בטיחות מגיעים בחבילה הבסיסית שלו? כך תמצאו את הרכב המושלם עבורכם שילווה אתכם לשנים רבות.