תיירות    

שופרסל טראוול – האם אכן כדאי וזול?

מעודכן ל-05/2019

בשופרסל טראוול אולי תמצאו דיל משתלם ואולי לא

שופרסל לא מסתפקת רק בתחום קמעונאות המזון. ומלבד BE בתחום הפארם היא גם פועלת בתחום התיירות.  שופרסל הקימה אתר תיירות ייעודי ביחד עם גוליבר במחירים נוחים שנקרא בשם שופרסל Travel (טרוול).  שופרסל נכנסה לשוק התיירות התחרותי שבו פועלים שחקנים רבים – שחקנים ישראליים ועולמיים גדולים כמו איסתא, גוליבר, בוקינג, אשת תורס, Hotels.com ועוד.

מה תוכלו להזמין בשופרסל טראוול?

 אתר שופרסל טראוול  מזכיר למדי את אתר האינטרנט של החברה השותפה גוליבר תיירות, גם שם תוכלו להזמין חבילות נופש מוזלות (חופשה בארץ ובחו"ל), מלונות וכן טיסות זולות:

  • טיסות בארץ – לאילת.
  • טיסות לחוץ לארץ – למגוון יעדים בעולם, אירופה, אמריקה, אסיה, אפריקה ואוסטרליה.
  • חבילות נופש בחו"ל – חופשה משולבת טיסות וכן מלונות במגוון יעדים.
  • מלונות בארץ – חופשות באילת ו- ים המלח.

מה שופרסל טראוול נותן לי

אתר שופרסל תיירות מציע שלל הטבות לחברי מועדון שופרסל וגם הטבות למי שאינו חבר מועדון, אך פחות. ההטבה הראשונית היא המחירים התחרותיים לעתים אך נמוכים יותר מהמקור, החברה השותפה גוליבר.

הטבה מהותית היא  הקאשבק על כל עסקת הזמנה בסך 3% – כלומר  החזר כסף לכל מי שמזמין חופשה באתר. ההטבה מוגבלת עד סכום החזר של 495 שקלים לכל עסקה. לדוגמה, צרכן שמזמין טיסה בסך 300 שקלים באתר, מקבל החזר של 9 שקלים – את סכום הכסף הזה מקבלים לקוחות מועדון שופרסל בלבד.

בנסוף לאחר רכישה תוכלו לקבל החזר לרכישה נוספת באתר.

לבסוף, שופרסל מציעה גם ביטוח ביטול נסיעות עד 12 שעות לפני היציאה שניתן לכל לקוח שהוא מועדון שופרסל עם כרטיס אשראי של כאל (ויזה CAL). הביטוח ניתן ללא עלות נוספת, הוא ניתן על ידי חברת הפניקס והוא מקנה החזר כספי של 80% מערך העסקה כולה.

האם שופרסל טראוול כדאית במחירים

בתחום התיירות בארץ, על שלושה לילות לזוג פלוס ארוחת בוקר אכן שופרסל טראוול הציגה מחירים נמוכים יותר ממתחרותיה, 1900 שקל לעומת סכומים דומים בגוליבר, רמי לוי ודקה 90, שבכולן בערך המחיר סובב סביב 2060. בטיסות לחו"ל לעומת זאת הציגה מחירים גבוהים לעומת מתחרותיה, כ-240 דולר טיסת הלוך חזור ושוב לפראג לעומת 216 דולר אצל רמי לוי וכ-230 דולר בדקה 90 ובאתר אל על.

אם ללמוד מהנתונים המעטים הללו, נראה שיש לעתים לשופרסל טראוול דילים משלתמים עם העדפה למלונות בארץ שאיתם קל לה יותר לעשות עסקים. אבל זה לא אומר שצריך להפסיק להשוות מחירים. מדובר בעוד כלי שבו אולי תמצאו דיל משתלם ואולי לא.

פקקים בדרך לשדה רמון, הנוסעים מפספסים טיסות מאילת בחזרה

הודעה לטסי איזי ג'ט: פחות טיסות ישירות מתל אביב לבריטניה

רשת מלונות קפסולות תקום בת"א עם חדרים 2 על 2 מ"ר, ליחידים, ובזול