מדריכי צרכנות    

שיאומי של חברת הטלוויזיה סטינג: 175 שקל פעם אחת או 10 שקלים בחודש לכל החיים?

תמונה:PIXABAY
מעודכן ל-08/2019

סטינג טי וי מבקשת מכם לשלם 10 שקלים בחודש לתקופה בליתי מוגבלת לממיר שאפשר לרכוש עצמאית בכ-170 שקל

STINGTV,  מותג הסטרימינג של יס החל לשווק בשבוע שעבר את הסטרימר Xiaomi Mi Box S, שיאפשר למנויי החברה גישה ישירה לשירות נטפליקס. הסטרימר של שיאומיי, המבוסס על אנדרואיד, הוא הנמכר  בעולם כיום באמצעות שילוב של מחיר ואיכות.

אומנם באתר סטינג כתוב שמחירו  בשוק  של הממיר הוא כ־50 דולר בממוצע, כ־175 שקל. אבל הלקוחות צריכים לרכוש את הממיר ב-10 שקל לחודש לזמן בלי מוגבל, כך שבערך אחרי שנה וחצי משלמים יותר מהשווי של הממיר. סטרימר שני יעלה אפילו 29 שקל בחודש, גם כן לזמן בלתי מוגבל.לקוחות סטינג יכולים לדעת שהם יכולים לרכוש את הממיר עצמאית ולא מסטינג ולחסוך את דמי המנוי על הממיר בנוסף ל-99 שקל בחודש שהם משלמים לסטינג.

לפי סטינג, העלות החודשית כוללת בתוכה גם אחריות ותיקון תקלות. לגבי הדרישה לטכנאי להתקנת הסטרימר, החברה  מציינת שלא לוקחת סיכון באיכות ההתקנה. חברה נוספת המשווקת את הסטרימר של שיאומי היא NEXT TV, מותג הטלוויזיה מבוסס האינטרנט של HOT. בשונה מסטינג, בנקסט את הסטרימר הראשון תקבלו במודל חיוב־זיכוי של 4.9 שקלים למשך 36 חודשים, כל עוד אתם מנויי החברה. אם הלקוח עוזב, הוא ישלם את הסכום עד סוף התקופה, אך המכשיר לא יוחזר. בכל אופן, עלות המכשיר המקסימלית עומדת על 176 שקל. גם סלקום משווקת את הסטרימר, אך מחירו כלול במחיר החודשי וחוזר לחברה בסיום ההתקשרות.
הערכה  של שיואמיכוללת סטרימר Xiaomi Mi Box S, שלט חכם עם כפתור נטפליקס ייעודי, מתאם רשת המאפשר לחבר את הסטרימר לשקע רשת \ נתב, ספק כח, סוללות לשלט