תוכן ממומן    

שיווק דיגיטלי בשנת 2020 – כל מה שצריך לדעת

קרדיט לתמונה FREEPIK

באופן טבעי לצד התקדמות הטכנולוגיה, גם עולם הפרסום והשיווק עבר ממקורות הפרינט לעולם הדיגיטלי. בימינו כמעט ולא ניתן למצוא עסק שאינו מתקיים במרחב הווירטואלי. ישנן מגוון פלטפורמות שבהן אפשר לשווק את העסק ואף ממש להפעיל את העסק דרכן. במיוחד בתקופה מורכבת כמו זו, שבה אנשים רבים נמנעים מלבצע רכישות בבתי עסק, ישנה חשיבות מכרעת יותר מאי פעם להביא לעסק שלכם את השיווק הדיגיטלי. 

כיום, המרחב הדיגיטלי הוא המקום הטוב ביותר עבור קידום העסק שלכם, כיצד תדעו באיזו פלטפורמה כדאי לכם להיות נוכחים כך שתראו תוצאות בגדילת העסק? נמנה כמה מהפלטפורמות המרכזיות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי: 

גוגל

מנוע החיפוש הגדול בעולם מציע לעסקים מגוון דרכים לקידום העסק, שמוכיחות עצמן פעם אחר פעם כיעילות ונושאות תוצאות. אחת הדרכים היא קידום ממומן בגוגל אשר לו מספר יתרונות: ראשית, בסוג כזה של קמפיין ניתן למדוד את התוצאות בקלות, ועל פיהן לעשות אופטימיזציה לקמפיין. שנית, ניתן לקבוע תקציב מוגדר המתאים לכם ולפיו לבחור את סוג הקמפיין. היתרון השלישי הוא שברוב המקרים, התוצאות הן מיידיות.

הדרך השנייה לעשות שיווק דיגיטלי בגוגל היא קידום אורגני. גוגל בודקת את רלוונטיות התוכן שלכם לגולשים על פי מספר פרמטרים, ולפיהם היא מחליטה היכן להציב את אתר העסק בתוצאות החיפוש. קידום אורגני דורש מיומנות, סבלנות והבנה מעמיקה של האלגוריתם של גוגל. אמנם לא נעשית השקעה כספית ברמת הקמפיין עצמו, אך לא ניתן לעשות קידום אורגני ללא ליווי מקצועי של חברת קידום. 

פייסבוק

הרשת החברתית הזו מונה כשישה מיליון משתמשים בישראל בלבד. זו כמות עצומה של לקוחות פוטנציאליים שכדאי לפנות אליהם. גם בפייסבוק תוכלו ליצור קמפיין ממומן המותאם לקהל היעד של העסק שלכם. חשוב כל הזמן להיות עם יד על הדופק לגבי תנאי השימוש של הפלטפורמה. פייסבוק משתנה ומשנה את כללי הקידום שלו. לכם כבעלי עסק יש לא מעט עניינים להעניק להם את תשומת ליבכם ככלל, ובפרט בעת הזו. לכן, עדיף לחסוך את האנרגיה ובסופו של דבר גם כסף יקר שעלול לרדת לטמיון בשל שימוש לא נכון בקמפיין, ולשכור את שירותיה של חברת שיווק דיגיטלי אשר תוכל לפקח אחר הנושא באופן המקצועי ביותר.   

חנויות מסחר מקוונות

אם לעסק שלכם ישנן חנויות פיזיות, סביר להניח שחשתם בתקופה האחרונה ירידה משמעותית בכניסת לקוחות וכך גם בהכנסות. כמובן שגם ההנחיות המשתנות משפיעות על תפקוד העסק. חנות מקוונת תקל על הלקוחות שלכם למצוא אתכם ואת המוצרים שלכם, ותאפשר לכם להגדיל את ההכנסות של העסק. בנוסף, תוכלו להגיע לעיניים חדשות של לקוחות שאינם נמצאים בסביבה המיידית של המיקום הפיזי של העסק. 

לסיכום, חשוב להבין ששיווק דיגיטלי הוא מלאכה מלאת מחשבה ואסטרטגיה. אי אפשר לבנות קמפיין מוצלח על סמך אינסטינקטים בלבד. לכן, האצילו את העבודה אל חברת שיווק דיגיטלי מקצועית כדי שתוכלו לדעת בוודאות שלהשקעה שלכם תהיינה תוצאות אשר יתבטאו בגדילת העסק. 

INCA, סוכנות לשיווק בדיגיטל, מורכבת מצוות מקצועי המתמחה בכל הפלטפורמות הדיגיטליות אשר יסייעו לעסק שלכם לצמוח. האינטרנט משתנה ללא הרף ואיתו גדל הידע של אנשי המקצוע באינקה.

היכנסו לאתר- https://www.inca.co.il/, וצרו איתנו קשר. אנו נלווה אתכם בכל צעד ויחד נגשים את היעדים שהצבנו.