חדשות    

שת"פ חברתי: Fiverr ו-Salesforce יפעלו יחד להעצמת בעלי מוגבלויות בישראל

מעודכן ל-07/2021

שתי החברות מאחדות כוחות ויפעילו פיילוט תעסוקתי, על מנת לסייע לסטודנטים עם מוגבלויות ליצור מסלול קריירה, לצבור ניסיון מקצועי ולהצליח

חברת Fiverr (פייבר) מדווחת כי ב-1 תחבור ל Salesforce (סיילספורס) לפיילוט שייערך בישראל שילמד סטודנטים ובוגרי אוניברסיטאות עם מוגבלויות להפוך לאדמינים במערכת סיילספורס, באמצעות תוכנית הכשרה ייחודית בת 6 שבועות. במהלך התוכנית המשתתפים ילמדו את הכלים והמערכות של סיילספורס מהמנטורים האישיים של החברה, ובמקביל יוכשרו על ידי המנטורים של Fiverr לגבי אופן השימוש בידע שלמדו באופן הטוב ביותר בפלטפורמת Fiverr. התוכנית תכלול גם סדנאות והרצאות מטעם עובדי סיילספורס.

בסיום התוכנית, סיילספורס תפנה אל בסיס הלקוחות הנרחב שלה ותמליץ על עבודה עם האדמינים המוכשרים והמוסמכים הללו דרך פלטפורמת Fiverr, ועל ידי כך תספק להם ניסיון בעבודה מקצועית שאותו לא יוכלו להשיג בדרך אחרת.

כיום כמיליארד אנשים, או לפחות 15% מאוכלוסיית העולם הם בעלי מוגבלות כלשהי, וכחמישית מהם – כ-190-110 מיליון איש – חווים מוגבלות משמעותית. ברוב המקרים המוגבלות משפיעה באופן שלילי על המצב הסוציו-אקונומי של אנשים אלו, והדבר מתבטא ברמת השכלה נמוכה יותר, בריאות ירודה ואחוזי תעסוקה נמוכים המובילים לקרבה לקו העוני.

על פי נתוני האו״ם, במדינות מתפתחות 80%-90% מהאנשים עם מוגבלויות בגיל העבודה הם מובטלים, ובמדינות מפותחות האחוזים נעים בין 50% ל-70%. אבל גם במדינות המפותחות ביותר, שיעור האבטלה הרשמי של אנשים עם מוגבלות בגיל העבודה הוא לפחות פי שניים מזה של אנשים ללא מוגבלויות.

מטרתה של Fiverr היא לספק הזדמנות שווה לכל אדם, בכל מקום, לבנות את העסק, המותג או החלום שלו.ה, ועל כן החברה רואה כחלק מהאחריות שלה להשתמש ביכולותיה ויכולות הפלטפורמה שלה למטרה טובה ולסייע לכל מי שרוצה, אנשים עם או בלי מוגבלויות, למצוא הזדמנות להתפרנס ולהגיע להצלחה מקצועית. מחויבותה של סיילספורס, מובילה עולמית בתחום ה- CRM (Customer Relationship Management), היא לסגור את הפער ולספק הזדמנויות תעסוקתיות שוות. החברה מאמינה שיצירת מקום עבודה שעובד טוב יותר בשביל כולם, הוא צעד קריטי בהשגת מטרת העל: שוויון עבור כולם, בכל מקום, ללא תלות ביכולת או ברקע ושעסקים הינם פלטפורמה עוצמתית עם יכולות לשינוי חברתי. בכדי לסגור את הפער הזה, שתי החברות בונות מקומות עבודה ותוכניות המקדמות כישרון ומספקות גישה שווה לכולם לכלים העוזרים לקדם את הקריירה.

בשנת 2020, בתקופה מטלטלת גלובלית ואבטלה גואה, Fiverr השיקה את Fiverr Empower. תוכנית המיועדת לסייע לאנשים עם מוגבלויות בצבירת ניסיון מקצועי ובניית תיק עבודות על ידי הענקת הכשרה לעבודה דרך זירת המסחר של Fiverr. ובהמשך לכך, כאמור, הגיעה הודעתה הנרגשת של החברה על הפיילוט שיתקיים בחודש אוגוסט.

תוכנית Fiverr – סיילספורס תורמת למאמץ העולמי לשילוב אנשים עם מוגבלויות בשוק העבודה ויוצרת הזדמנויות שוות אמיתיות. באמצעות לימוד ומתן תמיכה, שתי החברות מאחדות כוחות במטרה לסייע לסטודנטים ובוגרי אוניברסיטאות עם מוגבלויות ליצור מסלול קריירה, לצבור ניסיון מקצועי, להתחזק ולהצליח.

מור לוינהר-צנג, מנהלת התוכנית Fiverr Empower, מסרה: "מטרתה של Fiverr היא לספק לכל אדם את האפשרות לבנות עסק, מותג או להגשים את החלום שלו – ללא הבחנה בין יכולות האחד והאחר. אנו מתכבדים ונרגשים לשתף פעולה עם חברה מובילה בעולם כמו סיילספורס, ביוזמה שבאה להעצים אנשים עם מוגבלויות ולהעניק להם את האפשרות להתפרנס באמצעות פלטפורמת Fiverr, כשם שמאות אלפי אנשים ברחבי העולם עושים".

אלה השירותים המבוקשים ביותר בפייבר בשנת הקורונה