חדשות    

תל אביב תומכת בעסקים: העירייה תחלק אלפי קופסאות מעוצבות ותזמין תושבים להעניק משלוחי מנות

צילום: גיא יחיאלי

מעודכן ל-02/2021

מיזם "פרגן לשכן" בעיר יוצא לדרך בפעם החמישית והשנה בסימן סיוע לעסקים המקומיים. במסגרת המיזם ולאור ההצלחה לה זכה בשנים הקודמות, עיריית תל אביב-יפו תחלק בחינם קופסאות מעוצבות, שאותן מוזמנים התושבים לאסוף במרכזים קהילתיים ובעסקים המקומיים, למלא בכל טוב ולהביא כמשלוח מנות לשכניהם.

השנה, לאור הרצון של העירייה לסייע לעסקים שנפגעו בעקבות משבר הקורונה, מיזם "פרגן לשכן" שם דגש מיוחד על תמיכה בעסקים המקומיים. הקופסאות הריקות יחולקו לתושבים גם במגוון בתי העסק בעיר, ובכך תעודד העירייה צריכה מקומית של מגוון מוצרים שבהם ניתן יהיה למלא את משלוח המנות. החלוקה תתבצע השנה ללא הרשמה מראש, אך כדאי להזדרז כי מלאי הקופסאות מוגבל.

רונית פרבר, מנהלת מינהל, קהילה, תרבות וספורט: "פרגן לשכן הוא למעשה המסורת הראשונה של מנהל קהילה, תרבות וספורט. אנו גאים ושמחים להזמין את התושבים לקחת חלק בפרויקט גם השנה. הפעולה הפשוטה הזו, של מתן משלוח מנות לשכנים בפורים, מגלמת בתוכה כל כך הרבה מהמשמעות של קהילה: חיזוק קשרי השכנות בעיר, העצמת ההון החברתי של התושבים, והשנה גם יצירת חיבור קהילתי מול העסקים המקומיים בעיר- מתוך רצון אמיתי לסייע להם בתקופה מורכבת זאת. מרגש לראות איך בכל שנה "פרגן לשכן" נוגע בעוד ועוד תושבים בעיר, יוצר הכרויות חדשות ותורם לתחושת הקהילתיות בתל אביב- יפו".

לפרטים נוספים ורשימת העסקים המקומיים שבהן יחולקו קופסאות באתר העירייה:  http://bit.ly/2NtceDS

עיריית תל אביב אישרה שורת הקלות על עסקים, בהן פטור אגרת שולחנות ואגרת לילה

עיריית תל אביב וערים נוספות ידחו את תשלום הארנונה לבעלי עסקים