תוכן ממומן    

אבקות חלבון – כך תבחרו נכון

אבקות חלבון מספקות למתאמנים דרך נפלאה להכניס אנרגיה לגוף. האבקות מכילות חלבון מן הצומח או מן החי, כמו גם מי גבינה – מה שעוזר לבנות שרירים ולהעלות את מסת הגוף. מי שבוחר אבקות כאלה הם בדרך כלל אנשים שמתאמנים באופן קבוע במכון הכושר או שעוסקים בתחומי ספורט כאלה ואחרים. בין היתר, מי שרוצה להעלות מסת גוף ושרירים – יכול לבחור אבקת חלבון מותאמת אישית כמו גם אנשים שצריכים לעלות במשקל.

אבל כיצד בוחרים את האבקה הנכונה מבין מגוון רחב של מותגים שמציעים את המוצר? הנה כמה דגשים חשובים בבחירה:

כמות החלבון במנה

שימו לב לפירוט המרכיבים של האבקה ונסו להבין מהי כמות החלבון לכל מנה. ממוצע החלבונים ברוב האריזות עומד על 25 גרם למנה, לכן חשוב לוודא כי מדובר פחות או יותר בכמויות כאלה. בנוסף לכך, יש גם לבדוק את כמות הסוכרים במנה תוך בחירה באבקה שמכילה כמות קטנה יחסית של סוכר.

איכות

שימו את הדגש על איכות. בחרו מותג מוכר ואיכותי שקיבל את כל האישורים הדרושים ממשרד הבריאות האמריקני בנוגע לייצור ולתקינות של המוצר. חפשו אחר המלצות לאבקת חלבון טובה.

חסכון

חשוב לבחור אריזת חסכון שתאפשר לכם כמות גדולה של אבקה במחיר משתלם. נסו למצוא מבצעים של אבקות חלבון מחנויות און ליין שיכולות לספק לכם אריזה חסכונית ומשלוח מוזל או חינם לכל מקום שתרצו.

סוג האבקה

לבסוף יש לבחור את סוג האבקה שמתאימה לאורח החיים שלכם. בחרו אבקה כשרה במידה ואתה שומרי כשרות או אבקה טבעונית במידה ואתם טבעוניים או צמחונים. עוד תוכלו לבחור אבקת חלבון לצמחונים על בסיס מי גבינה. בחרו את הטעמים שאתם אוהבים ותוכלו להתחיל לבנות שרירים ולדאוג לכושר טוב יותר.