תוכן ממומן    

אודיו סאונד מכשירי שמיעה מציגים את הדגמים המתקדמים ביותר לשנת 2021

אם נלך 20 שנה אחורה, נראה כי אפילו מכשירי השמיעה המובילים דאז, לא היו מכשירים שניתן לתייג כמכשירים חכמים ומתקדמים. למען האמת, מדובר היה במכשירים די מגושמים ובולטים לעין שבסך הכל ידעו להגביר את הצלילים בקרבתם, ללא הבחנה של ממש בין צליל חיוני וחשוב לרעשי רקע מיותרים. היום התמונה השתנתה ב-180 מעלות.

מכשירי השמיעה המובילים בשוק מצוידים במנגנונים מתקדמים המאפשרים שמע טבעי ואיכותי אפילו למי שסובל מירידת שמיעה חמורה, הם מגיעים עם פיצ'רים מתקדמים שהופכים אותם ללא פחות מגאדג'טים חכמים ומעוצבים בדרך חדשנית המאפשרים נוחות מקסימלית בהרכבה ודיסקרטיות גבוהה למי שמעוניין בכך. הנה כמה מהדגמים המובילים ששווה להכיר.

חברת אודיפון – מיקרו CIC

מכון שמיעה אודיו סאונד מציג חברת אודיפון היא חברת מכשירי שמיעה גרמנית ותיקה ומובילה. מהנדסי החברה מפתחים מאז ומתמיד מכשירי שמיעה באיכות גבוהה ביותר ולכן יש לה מאות אלפי לקוחות מרוצים ברחבי העולם. מתוך הדגמים השונים של החברה, אין ספק כי דגם מיקרו CIC הוא הטוב ביותר כיום. הנה כמה מהמאפיינים הבולטים שלו:

  • עיצוב זעיר חדשני: מדובר ככל הנראה באחד ממכשירי השמיעה הזעירים ביותר בעולם. הוא מעוצב באופן אישי לכל משתמש לאחר מדידת תעלת האוזן ועל כן הוא מתאים במדויק לכל אחד ואינו זז הוא נופל. בנוסף, הוא מאפשר דיסקרטיות מקסימלית בשימוש.
  • טכנולוגיית COSMA: מעין מעבד מהיר הסורק את הסביבה המקיפה את המשתמש במהירות יוצאת דופן ומאפשר הפרדה בין צלילים חיוניים לבין רעשי רקע מיותרים כאשר קולות הדיבור שמופקים הם נקיים וחדים במיוחד.
  • הפחתת קול עצמי: המכשיר יודע להפחית את קולות הדיבור של המשתמש עצמו כך שהם לא נשמעים בעוצמה חזקה מדי הפוגמת בחווית השמע.

סוניק Enchant

מיני סאונד מכשירי שמיעה מציגה החברה הדנית הזו מפתיעה כל פעם מחדש עם דגמי מכשירי שמיעה פורצי דרך בעיצובים חדשניים וייחודיים. ממש לאחרונה השיקה החברה את סדרת Enchant המציגה סדרה של מכשירי שמיעה בדרגות שונות שכולם בלי יוצא מן הכלל מאפשרים שמע נקי ואיכותי במיוחד. בואו נכיר כמה מהתכונות של מכשירי הסדרה:

  • אפשרות לבחירת תצורה: מכשירי הסדרה מגיעים בתצורת CIC – מכשירי שמיעה זעירים הנכנסים במלואם לתעלת האוזן או בתצורת RIC, מכשיר המורכב מאחורי האוזן ומחובר עם צינורית שקופה את מיקרופון שנמצא בתוך תעלת האוזן.
  • ריבוי ערוצים דיגיטליים: 16 ערוצים המאפשרים חלוקה נכונה וטבעית יותר של מקומות השמע, כאשר המכשיר מבצע ניטרול יעיל של רעשי רקע מיותרים.
  • חיבור בלוטוס': המאפשר סטרימינג ישירות מטלפונים חכמים, טלוויזיות ומערכות שמע שונות וכן שליטה קלה על המכשיר מאפליקציה בנייד ואיסוף נתוני שימוש לייעול הביצועים.

אוטיקון OPN S

עוד חברה דנית מובילה בתחום מכשירי השמיעה המשיקה חדשות לבקרים מכשירי שמיעה מתקדמים ופורצי דרך מקטלוג מכשירי שמיעה. אחד מהדגמים המוצלחים יותר בשנים האחרונות הוא דגם OPN S. הנה כמה מאפיינים מעניינים שלו:

  • חיבור בלוטוס': גם הדגם הזה מגיע עם חיבור בלוטוס' מובנה המאפשר סטרימינג ממגוון מכשירים ובנוסף הוא מגיע עם אפליקציה ייחודית המאפשרת שליטה מהירה וקלה בווליום של המכשיר, הגדרות שונות ותוכניות שמע.
  • מכשיר נטען: הדגם הזה לא מצריך שימוש בסוללות מתכלות והוא מגיע עם עמדת טעינה חדשנית המאפשרת שימוש ארוך במיוחד לאחר טעינה קצרה.
  • טכנולוגית OPN Sound Navigator: טכנולוגיה חדשנית לניתוח חכם ומתמשך של צלילי הסביבה המאפשרת חלוקה נכונה וטבעית בין מקורות הסאונד השונים.

בשורה התחתונה, מי שמחפש חווית שמע טבעית ככל הניתן, בהחלט יוכל להשיג אותה עם שימוש במכשירים המתקדמים הללו.