מובייל וגאדג'טים    

אוזניות איירפודס החדשות – מה יש בהן

מעודכן ל-10/2019

– איך נראה  הדגם החדש והמשודרג של אוזניות האיירפודס, מה הן כוללות וכמה הן עולות

לקראת חשיפתן של אוזניות האיירפודס החדשות התרוצצו ברשת שמועות, ואפילו  אגדה אורבנית אחת שגרסה שהן מסוכנות מכל מכשיר פולט קרינה. ההדלפות עסקו בעיצוב, פיצ'רים ומחירים, ואפל שמרה על מסתורין ולא הסגירה פרטים – אך במרץ 2019 השיקה אפל את הגרסה החדשה של האוזניות ובכך שמה קץ לחרושת השמועות. אז מה חדש בדגם המתקדם של איירפודס?

50% יותר זמן סוללה בשיחות, התחברות מהירה פי 2 וקייס תומך Qi 

בגזרת העיצוב אין חדש, אבל מה שבתוך האוזניות זה מה שחשוב באמת: ה-AirPods החדשות מגיעות עם שבב H1 ייעודי מבית אפל, שמאפשר עד חמישים אחוז יותר זמן סוללה בזמן שיחות בהשוואה לדור הקודם. אפל הצליחה גם לקצר את משך הזמן שלוקח לאוזניות להתחבר למכשירים השונים ולעבור ביניהם בערך פי שניים. כמו כן, לראשונה, תוכלו להשתמש ב-“Hey Siri” כדי לתת פקודות קוליות דרך האוזניות החדשות, מבלי שהאייפון או ה-Apple Watch שלכם יצטרך להיות לידכם, ומבלי שתצטרכו לגעת באוזניות עצמן.

האיירפודס החדשות מגיעות גם עם קייס נטען אלחוטית בטכנולוגיית Qi. בתצורתן הרגילה עם הקייס הסטנדרטי, האוזניות החדשות מתומחרות בצורה זהה לדור הקודם, 159 דולר. אם תרצו לקנות אותן עם הקייס החדש תצטרכו להיפרד מ-200 דולר. מאחר שאפל לא שינתה את העיצוב החיצוני של האוזניות או הקייסים, משתמשי הדור הראשון של האיירפודס יוכלו לרכוש קייס תומך טעינה אלחוטית תמורת 79 דולרים.

לא מדובר בשינויים מהפכניים אלא בעיקר בשדרוג של הדור הראשון של האיירפודס: שיפורים משמעותיים לסוללה; הקישוריות המשופרת שתהפוך את האוזניות החדשות לנוחות יותר לשימוש; והקייס החדש שהוא בהחלט במקום (אם כי יקר יחסית, אבל בכל זאת, מדובר באפל).

האם כדאי לשדרג?

שאלת השאלות היא כמובן אם כדאי לשדרג לאיירפודס החדשות מהאיירפודס הישנות והמצוינות. התשובה לזה, היא תלוי מה אתם מחפשים: אם אתם לא מתכננים להשתמש ב”היי סירי”, ומרוצים מהאיירפודס שלכם ובעיקר מחיי הסוללה שלהן, אין לכם סיבה אמיתית לרכוש את הסט המלא. אם אתם מחפשים בכל זאת רק ליהנות מטעינה אלחוטית, אתם יכולים פשוט לקנות את הקייס התומך בנפרד, כיוון שהוא תומך גם באוזניות הקודמות.

אם האוזניות הקודמות שלכם כבר לא עובדות כמו פעם ואולי סובלות מבעיות סוללה, האיירפודס החדשות די דומות למוצר המקורי, אבל טוב יותר.

אם מעולם לא רכשתם AirPods ואתם מחפשים אוזניות אלחוטיות נוחות עם איכות סאונד מספיק טובה, האוזניות של אפל הן עדיין מהטובות ביותר שניתן למצוא בשוק. אין להן סאונד יוצא דופן שיספק את חולי המוזיקה, אבל הן פשוט נוחות ברמה יוצאת דופן.

אם יש לכם אייפון, אייפד או שעון אפל, אתם תיהנו מחיבור חזק ויציב, התממשקות מעולה אל מול מוצרי אפל וכרגיל, חווית שימוש טובה ונעימה.

כמעט קשה להגדיר את ה-AirPods החדשות בתור מוצר חדש. הן מחזיקות באותו סט תכונות שהפכו את האיירפודס הקודמות לאחד מסיפורי ההצלחה הגדולים של אפל ולאוזניות האלחוטיות הקז’ואליות מהטובות בעולם. אפל לא שינתה פה דברים בצורה דרסטית, וזוהי אבולוציה קלאסית של מוצר. אם ציפיתם לשדרוגים משמעותיים, הדגם החדש של האיירפודס כנראה לא יספק אתכם, אבל אם בדיוק חיפשתם להחליף את האוזניות הקיימות שלכם, האוזניות החדשות של אפל פשוט טובות יותר בכל מה שעשה אותן טובות מלכתחילה, עם אפס ריגושים ואפס מהפכות. פשוט מדובר במוצר מצוין.

איירפודס פרו

ב-2019 וזניות איירפודס הפופולריות של אפל חוזרות בדגם משורדג, איירפודס פרו. החידוש העיקרי הוא ביטול הרעשים באמצעות טכנולוגיה שנעזרת במיקרופונים שמובנים באוזניות. המיקרופונים דוגמים את רעשי הסביבה 200 פעמים בשנייה על פי דיווחה של אפל. יש גם אפשרות לעבור למצב"שקוף", למי שבכל זאת רוצה לשמוע שידברו אליו.

לקריאה נוספת:

איירפודס פרו החדשות: פחות רעשים, מותאמות לאוזן ופחות זמן סוללה

 

אוזניות – איך בוחרים, כמה עולה.

אוזניות איירפודס – כדאי או מסוכן?