אחסון אתרים בEasyCloud – למה לשלם כפול עבור האחסון שלכם?
תוכן ממומן    

אחסון אתרים בEasyCloud – למה לשלם כפול עבור האחסון שלכם?

חברת EasyCloud הוקמה כדי להנגיש לנו את כל הנושא של אחסון אתרים. בעבר התרגלנו לשלם סכומים גבוהים מאוד עבור פתרונות אחסון בכלל ופתרונות אחסון בענן בפרט. כיום, ישנם חברות המציעות שירותים איכותיים של אחסון בענן במחירים נוחים. חברות מהטופ העולמי כמו גוגל, אמאזון, DigitalOcean, Vultr מציעות אירוח אתרים בענן בלחיצת כפתור.

במה EasyCloud עוזרת לנו?

חברת איזיקלאוד עוזרת להנגיש את תחום אחסון בענן לקהל ישראלי. רוב בעלי האתרים הישראליים שמשתמשים היום בשירותי אחסון בוחרים בחברות אחסון כחול-לבן למרות המחירים הגבוהים מ2 סיבות מרכזיות:

  1. חוסר ידע טכני – בעבר, שימוש בפתרונות אחסון אתרים היה כרוך בידע מעמיק על שרתי אחסון ותפעול שלהם, אדם שלא למד את הנושא לא היה יכול לעשות זאת בעצמו ולכן היה מעסיק איש טכני עבור חיבור שרת האחסון או לחילופין מתאחסן אצל חברת אירוח ישראלית שהייתה מבצעת עבורו את הפעולות הטכניות. כיום, חברת Cloudways מאפשרת לנו לנהל שרתי אחסון ואתרים על גבי השרתים בעזרת פעולות פשוטות בלבד ומסייעת לנו משמעותית לחסוך מאות שקלים בשנה.

  1. מכשול השפה – חברת Cloudways מסייעת רבות בניהול השרת והאחסון שלנו אך אתר החברה ושירות הלקוחות הוא בשפה האנגלית. העובדה שכל החברה מתנהלת בשפה שהיא לא שפת אם כבר מרחיקה לקוחות ישראליים שמעדיפים לשלם כפול ואפילו כפול שלוש בשביל לקבל שירות בעברית.

EasyCloud מאפשרת לנו לעבוד עם Cloudways ללא צורך בידע טכני רב או באנגלית ברמת שפת אם. באתר של איזיקלאוד תוכלו למצוא מאות מדריכים מתורגמים לעברית על המערכת של Cloudways, תוכלו להבין מה המשמעות של אחסון אתרים בענן ולהנות מהנחות ומבצעים של מחירי האחסון מבלי לשלם מחירים מופקעים בחברות האחסון הישראליות.

אז מה זה בעצם אחסון אתרים?

אחסון אתרים מאפשר לך כבעל האתר לשמור על הקבצים והנתונים שלך ולהציג אותם למשתמשים ברחבי הרשת. ככל שאנחנו מתקדמים יותר אל עבר העתיד אנחנו מגלים שאחסון אתרים הוא מצרך חובה לא משנה באיזה פעילות אנחנו עוסקים ברחבי הרשת, תוך כדי מתן דגש על מהירות ונוחות בחווית הגלישה של המשתמשים.

ישנם סוגים שונים של אחסון, כל בעל אתר חייב לאחסן את האתר שלו על שרת אחסון מסוים, בין אם זה אחסון ענן או שרת פיזי. עשינו לכם סדר בין פתרונות האחסון שזמינים עבורכם:

  • שרת ייעודי – הראשון והיקר ביותר הוא שרת ייעודי – שרת פיזי ששייך אך ורק לבעל השרת, בדרך כלל מצריך איש טכני שיתחזק אותו ומתאים בעיקר לחברות גדולות ותאגידים שמתחזקות מספר רב של אתרים עם תנועה בנפח גבוה.
  • שרת שיתופי – שרת שיתופי כשמו כן הוא, שיתופי. שרת שבו אתם מאחסנים את האתר שלכם יחד עם בעלי אתרים נוספים שרכשו חלק מהאחסון הכולל בשרת. הפתרון הזה הוא זול מאוד ביחס לשאר הפתרונות מכיוון שבפתרון הזה עם אחסון משותף האתר שלך עלול להיתקל בבעיות שלא בהכרח מגיעות מהאתר שלך אלא מאתרים נוספים שמאוחסנים על האותו שרת.
  • שרת VPS – בדומה לשרת שיתופי גם בפתרון הזה אנחנו חולקים שרת מסוים עם בעלי אתרים אחרים שמאחסנים את האתר שלהם לצידנו. בשונה מאחסון שיתופי, באחסון VPS אנחנו חולקים שרת ווירטואלי. בנוסף, באחסון VPS אנחנו בדרך כלל נחלוק את השרת עם כמות מועטה יותר של אתרים בשונה מאחסון שיתופי.
  • אחסון ענן – הפתרון המומלץ מבין הארבעה. לפתרון אחסון בענן יש מספר יתרונות מרכזיים. הראשון הוא שבפתרון הזה אתם מקבלים שרת שלם משלכם ולכן לא תתקלו בבעיות שלא קשורות לשרת שלכם ואין שותפויות יחד איתכם על אותו השרת. יתרון מרכזי נוסף באחסון בענן הוא שבאפשרותכם לגבות את האתר ואת הקבצים שלו בלחיצת כפתור בשלט רחוק.

למה לבחור ב-Cloudways מבין שירותי אחסון הענן שקיימים?

אחרי שכבר הבנתם שהפתרון היעיל והנוח ביותר עבור אחסון אתרים הוא אחסון אתרים בענן. לצד חברת Cloudways יש עוד אלפי חברות שמציעות שירותי ענן של גוגל, אמאזון, דיגטל אושן ועוד. אז מדוע קלאודוויז היא הפתרון המושלם עבורכם?

Cloudways מציעה מחירים נמוכים ביחס למתחרים בחו"ל וכמובן ביחס למתחרים בישראל. בנוסף, במערכת של קלאודוייז ניתן לנהל בקלות את את השרת שברשותכם – להקטין או להגדיל את נפח האחסון של השרת בלחיצת כפתור.

רכישת שרת חודשי במערכת של Cloudways מגיע יחד עם אבטחה מקסימלית לשרת שלכם באמצעות תוספים שניתן להתקין. בנוסף, במערכת של קלאודוייז ניתן להגדיר גיבויים אוטומטיים על המערכת וגם מחוצה לה.

לסיכום

הסיבה שחברת EasyCloud מנגישה עבורנו את השירות של Cloudways ואת כל שירותי הענן שנמצאים בתוכה היא מכיוון שאחסון הוא מצרך חובה בכל פרויקט על גבי הרשת ומהפכת אחסוני הענן מגיעה לישראל קצת באיחור רק בגלל מכשולים סמנטיים כמו שירות לקוחות באנגלית, או חוסר הבנת בניהול שרתים – בעזרת EasyCloud ניתן להנוות מכל השירותים של Cloudways בקלות ובנוחות.

על הכותב:

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברת שיווק באינטרנט המתמחה בניהול קמפיינים. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם: Google Cloud Platform, Linode, AWS, DigitalOcean ועוד.