תוכן ממומן    

איטום גגות – השוואת מחירים וכמה זה צריך לעלות?

מאחר שאנחנו עוסקים כאן בפן הכלכלי של אי-אלו נושאים, אנחנו הפעם רוצים לדבר על מחירי איטום גגות, מחירון מומלץ לעבודות איטום ועוד. יש נזילת מים בבית? ייתכן שאתם צריכים עוד היום אנשי איטום מקצועיים. אז כמה עולה איטום מקצועי? ומהו בכלל איטום מקצועי? 

הגעתם הביתה וגיליתם נזילה המצריכה אנשי איטום מקצועיים? כדאי מאוד לדעת מראש כמה יעלה לכם איטום מבנים, אבל בהחלט שלא רק. יש עוד מספר פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון, מעבר לנושא של מחירים מומלצים לאיטום מבנים. למשל, ידעתם כי חומרי איטום מסוג X עשויים לדחות חומרי איטום מסוג Y? מעניין ביותר, אבל קודם כל בואו נדבר על מחירים. 

כמה יעלה לי איטום גגות?

אז בואו נציין ונבין קצת יותר לעומק, במה מחירי איטום תלויים? קודם כל, חשוב לדעת כי מחירי איטום גגות נקבעים על פי מ"ר. במילים אחרות ופשוטות יותר, ככל ששטח הגג או המבנה שצריך איטום יהיה גדול יותר, ככה מחירי איטום יהיו זולים יותר. אם מדובר בעבודות איטום על שטח קטן, בדרך כלל לא נהוג לגבות את מחיר עבודת האיטום לפי מ"ר. 

כמה תעלה עבודת איטום קטנה? סדר גודל של 4,000 ₪ בממוצע. מעבר לפרמטר של גודל השטח המצריך איטום, מחירים של איטום גגות נקבעים גם על פי כמות המכשולים שיש לפרק או לסלק (כמו למשל אנטנות, דודי שמש, מרזבים, סולמות ועוד).  רוצים לדעת יותר? בקרו במחירון האיטום המלא של 'איטום בקליק'.

האם ניתן להתקין חומר איטום חדש על חומר איטום ישן?

בואו נגיד את זה ככה, אם אתם צריכים שירותי איטום, כדאי קודם כל לנקות ולסדר את הגג מכל מיני פגעים ומכשולים, כך שתזכו להצעת מחיר טובה יותר. יחד עם זאת, לפני שרצים להסתייע בשירותיה של חברת איטום מקצועית, חשוב להבין כמה דברים בסיסיים לגבי שיטות איטום מבנים ולגבי החומרים בהם אנשי איטום משתמשים. 

כדאי לדעת, חומרי איטום עשויים לדחות אחד את השני, כמו למשל במקרים שמתקינים חומרי איטום אקריליים על יריעות ביטומניות. שימו לב, אם קיימות בגג המבנה שלכם יריעות ביטומניות, יהיה מומלץ להתקין עליהם יריעות ביטומניות חדשות בלבד. תתקינו על היריעות חומרים אקריליים מבלי לבצע הסרה מוחלטת של היריעות הביטומניות? עבודת איטום הגגות עשויה להיות ממש לא אפקטיבית, אתם תסבלו מנזילות ואף אחד לא יהיה מרוצה. 

ככה מאתרים חברת איטום מקצועית בקליק 

מחפשים אחר חברת איטום גגות מומלצת? ככה מאתרים אותה ב-2020: אתם מבקרים בפורטל הנקרא איטום בקליק – פורטל איטום המבנים הכי גדול בארץ. בפורטל תוכלו לבצע השוואת מחירים בין קבלני איטום מומלצים, השוואת מחירים בין אנשי איטום ועוד. 

איך זה קורה? אתם משאירים את הפרטים שלכם => ממתינים מספר דקות => מקבלים עד 3 הצעות לנייד שלכם ומבצעים השוואת מחירים לעבודות איטום לפי אזור גאוגרפי. הכי קל ונגיש שיש. עוד בפורטל, המון מידע מקצועי לגבי סוגי שיטות איטום, סוגי עבודות איטום ועוד. בהצלחה ושיהיה חורף יבש וחמים!