אייסקיור נכנסת לאוסטרליה; קיבלה אישור רגולטורי וחתמה על הסכם הפצה
שוק ההון    

אייסקיור נכנסת לאוסטרליה; קיבלה אישור רגולטורי וחתמה על הסכם הפצה

אייל שמיר מנכל אייסקיור

אייסקיור מדיקל קיבלה אישור רגולטורי למכירת מוצר ה- ProSense שלה באוסטרליה. האישור הוא גם למכירת המחטים הנלוות למוצר וניתן על ידי הגוף הרגולטורי האחראי על מתן אישורים למכירת מוצרים רפואיים באוסטרליה (Therapeutic Goods Administration).

המניה אייסקיור מגיבה להודעה בעלייה חדה של כ-4.5% ובמחזור גדול יחסית של כ-500 אלף שקל.

אייסקיור פיתחה טכנולוגיה לחיסול גידולים שפירים וסרטניים בשד ובאיברים אחרים באמצעות הקפאת הגידול בטיפול במרפאה ללא ניתוח

בנוסף, מדווחת אייסקיור על חתימת מזכר הבנות עם חברת Surgeons Choice Australia Pty Ltd, חברה אוסטרלית הפועלת משנת 1996 ומתמחה בהפצת מוצרים רפואיים ייחודיים לתחום הכירורגיה. במסגרת ההסכם התחייבה החברה האוסטרלית לרכוש מוצרים של החברה בסך של 190 אלף דולר אמריקאי. מאייסקיור נמסר כי הם מעריכים כי מוצרים בסך של כ-97 אלף דולר יסופקו במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2018 והשאר יסופקו במהלך הרבעון הראשון של שנת 2019. כמו כן, הוחלט כי בין הצדדים כי יפעלו לחתימה על הסכם הפצה באוסטרליה.

אייל שמיר, מנכ"ל אייסקיור מדיקל אמר לאחר פרסום ההודעה כי: "קבלת האישור הרגולטורי וקידום מגעים להסכם הפצה עם מפיץ מקצועי באוסטרליה מהווה מימוש האסטרטגיה העיסקית של אייסקיור למכור את מוצרי אייסקיור בשווקים נוספים ברחבי העולם. אנו מאמינים כי קבלת אישור TGA מספקת רוח גבית לפעילות מסחרית נוספת שאנו מקדמים בטריטוריות נוספות. רק לאחרונה דיווחנו כי בשבעת החודשים הראשונים של השנה רשמנו הכנסות כמעט זהות להכנסות שנה קודמת. אנו מאמינים כי חתימה על הסכמי הפצה נוספים ומסחור הטכנולוגיה תוביל ליצירת ערך עבור בעלי המניות של אייסקיור".

במא השנה פרסמה אייסקיור תוצאות חיוביות בניסוי שנערך בכ-145 חולים ושהראה כי שיטת הסרת הגידולים באמצעות הקפאה, אותה פיתחה החברה, מאפשרת גם הסרת גידולים קטנים. בעקבות ההצלחה בניסוי עלה שער המניה בכ-300% בתקופה קצרה והגיע למחיר של 140 אגורות למניה.

מאז נילשה המניה וירדה בכ-40% והיום, לאחר ההודעה, היא נסחרת כאמור בשער של 85 אגורות למניה.