תוכן ממומן    

איך בוחרים עורך דין רשלנות רפואית

FREEPIK

רשלנות רפואית יכולה להתרחש בלא מעט מצבים: היא יכולה לקרות בעת הריון או לידה כמו גם בניתוח או מתן טיפול רפואי דחוף. רשלנות כזאת יכולה להתקיים בניתוח פלסטי ואפילו בקבלת טיפול ברפואה המשלימה. מצב זה מוגדר על פי החוק כמקרה של אי תשומת לב ואי נקיטת הזהירות המרבית בעת מתן טיפול למטופל.

מי שמואשם ברשלנות יכול להיות רופא מנתח או פרמדיק במד"א כמו גם אחות או מדקר בדיקור סיני. לצערנו, התחום מגוון ורחב. אם אתם חשים שנפגעתם מרשלנות רפואית – חשוב לא לוותר ולתבוע את המוסד/ הגוף או את האדם שהתנהל ברשלנות וגם לנהל תביעה מול המוסד לביטוח לאומי ומול חברת הביטוח הפרטית.

כדי להגיש תביעה נעזרים תובעים בדרך כלל בעורך דין רשלנות רפואית. אבל כיצד בוחרים את איש המקצוע הטוב ביותר? הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב בבחירה:

הצלחות וסכומי פיצויים

כשאתם בוחרים את איש המקצוע המתאים לייצוג שלכם בבית המשפט, בדקו מה היו ההצלחות שלו בתחום. את הבדיקות תוכלו לבצע באתר של עורכי דין מומחים או באתרים העוסקים בפרסום פסקי דין. בדקו מהם סכומי הפיצויים שקיבלו הלקוחות של עורך הדין בתביעות נזקי גוף מסוגים שונים. כך תעריכו את הצלחתו של איש המקצוע.

שנות ניסיון ומקצועיות

בחרו עורך דין רשלנות רפואית שיש לו ניסיון של שנים בתחום. חשוב לבחור משפטן שגם ייצג במשך שנים תובעים אשר שהגישו תביעה לבית המשפט וגם כזה שהגן על גופים ומוסדות מתביעת רשלנות רפואית. כך תוכלו להנות משירות יסודי יותר.

מומחיות בתחום

חשוב לבחור עו"ד מומחה בתחום של דיני נזיקין ותחומים כמו תביעת חברות ביטוח ודיני רשלנות רפואית. עורך דין כזה ידע להפנות אתכם גם למומחים כמו רופאים שיספקו חוות דעת רפואית שיועיל לכם במהלך התביעה.

פגישה ראשונית וייעוץ טלפוני

חשוב כי הפגישה הראשונית עם המשפטן תהיה טובה ופורייה כמו גם שתוכלו לקבל ייעוץ טלפוני ראשוני בחינם. עורך דין רשלנות רפואית טוב יאמר לכם בכנות מה הסיכויים שלכם לנצח בתביעה כנגד גוף כלשהו או מוסד, ויאמוד את סיכויי ההצלחה כבר בשיחות הראשונות כמו עורך דין נזיקין אלי מאור.

מחירים

לאחר שאיתרם לפחות שני משרדים שיכולים לייצג אתכם בתביעה, חשוב לבצע השוואת מחירים בין מספר עורכי דין. בתביעות רשלנות רפואית נהוג לגבות עד 17 אחוזים מסכום הפיצויים שיקבעו לתובע ללא שכר טרחה, ובכול זאת יש עורכי דין שכן יגבו שכר כזה. לכן חשוב להשוות ולבדוק מה משתלם לכם יותר ומה תעדיפו לשלם – סכום מהפיצויים או שכר טרחה שעתי. לאחר כל הבדיקות האלה תוכלו לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר.