חדשות    

איך כישורי תקשורת יגדילו את ההכנסה שלי

דעו להקשיב, לשאול שאלות ולמי אתם פונים. כמו כן תכננו מראש והביעו אמפתיה

המשקיע וורן באפט אומר שהדרך הבטוחה והקלה ביותר להגדיל את השווי שלך ב-50% היא לפתח את שיעורי התקשורת בכתב, בעל פה ומול קהל. הנה כמה עצות לשיפור התקשורת שיגדילו את ההכנסות שלכם.

בראש ובראשונה הקשבה. אם אנחנו מקשיבים לשותף לשיחה ונותנים לו לסיים ולא קוטעים אותו, אנו זוכים לאמון מצדו ומבינים את כוונותיו. דבר חשוב נוסף הוא לגלות אמפתיה, אנשים אוהבים שמזדהים איתם, שמבינים את הבעיות שלהם ואת הפחדים שלהם. עוד משהו חשוב שלפעמים אנחנו שוכחים אותו בהצגת רעיון לעסקה או למוצר, היו תמציתיים וברורים.

הכישרון הכי חשוב אולי הוא לדעת אל מי אתה פונה, לא לכל אחד מתאים אותו מסר. לא נדבר עם קשיש כמו שנדבר עם בן נוער ולא נדבר עם חרדי אדוק מבני ברק כמו שנדבר עם חילוני אדוק מתל אביב.

בעידן של היום חשוב גם להיות מרוכזים, לא לדבר בנייד כשמישהו מדבר איתך, להיות מרוכז בבן השיח ולא בכביסה שנשארה בגשם. כדי לשמור על ריכוז שאלו שאלות, כך חוט המחשבה שלכם יישמר בשיחה.

התכוננו מראש הן לשיחות חולין והן לפגישות רשמיות. דעו היטב מה להגיד וגם איך לענות להסתייגויות. בשביל זה צריך לדעת גם להיות קצת מספרי סיפורים. וסיפור הוא סודו של כל עסק מצליח.

זכרו, אנשים לא אוהבים שמתווכחים איתם, במיוחד לא בזירת העסקים. יש אמת במימרה שהלקוח תמיד צודק. בדקו איפה אפשר לעזור ולא איפה אתם צודקים.

כמו כן השתמשו במילים חיוביות. מילים שליליות ומילות סייג כמו "אבל" מרתיעות . במקום לומר מילים כמו אבל, מצד שני, למעט, נסו להשתמש במילים של תוספת, ו, בנוסף וכמו כן. למשל הימנעו במזעור התנגדיות בביטוי כמו "אני מבין אותך. אבל…" נסו "אני מבין אותך ו…"

רוב מה שאנו שמים אליו לב בתקשורת הוא התקשורת הלא מילולית, שימו לב לשפת הגוף ולביטויי חלל מיותרים כמו הממ. אמצו שפת גוף וניסוח המשדרים ביטחון.

המסלולים לקבלת הטבות ופיצויים לבעלי עסקים בטווח שבין 0-40 קמ לרצועה