תוכן ממומן    

איך לתכנן נכון את עיצוב הבית מבלי לקרוע את הכיס?

הסוד של עיצוב נכון בא לידי ביטוי ביכולת שלו לעזור לכם לשמור על מסגרת התקציב. אם אתם רוצים לשפר את איכות החיים אבל לא מעוניינים לקרוע את הכיס, יש כמה טיפים שכדאי לכם להכיר

האינדיקציה הכי טובה לעיצוב נכון של חלל הפנים היא שמירה על מסגרת התקציב. מלכתחילה, המטרה של עיצוב מתוכנן היא למנוע מצב שבו אתם חורגים מהתקציב וקורעים את הכיס. יתרה על כך, יש כיום המון אפשרויות לתכנן נכון את עיצוב הבית ללא שיפוץ ולסיים את התהליך בלי פגיעה בשגרת החיים והעבודה.

הנה למשל כמה דוגמאות למהלכים שאתם יכולים לבצע כדי לשדרג את הבית באופן מיידי:

  1. עדכון ארונות הזזה

כבר אין מספיק מקום בחדר השינה? רוצים לרענן את העיצוב של חדרי הילדים? אם יש לכם בחדרים הללו ארונות הזזה, סביר להניח שהגיע הזמן לעדכן אותם. העדכון בא לידי ביטוי בהוספת נישה למסכי טלוויזיה בתוך הדלתות הקיימות של הארון במקום לשבור קירות, כמו גם בהחלפת מוצרי הפרזול הקטנים שעושים הבדל גדול בשימוש – החל מהידיות של המגירות, דרך המסילות ועד ווי התלייה.

ארון הזזה הוא רהיט דומיננטי בעל נוכחות בחלל הפנים, אבל זה לא אומר שהוא צריך להיראות אותו דבר מהיום שבו קניתם אותו. אם הארון איכותי וחזק, אפשר בהחלט לעדכן אותו אחת לתקופה מסוימת או אפילו לצבוע אותו לבד. 

  1. התקנת מקלחון 

חדרי אמבטיה סובלים משחיקה גבוהה בגלל החשיפה שלהם למים וללחות. בנוסף, אלו החדרים שצריכים לעבור את העדכון המשמעותי ביותר כאשר המשפחה מתרחבת. אבל במקום להגדיל את כל חדר הרחצה בשיפוץ מסורבל, אתם יכולים להוציא את האמבטיה ולהכניס במקומה מקלחון.

הדגמים החדשים של המקלחון יגרמו לכם להרגיש כמו בבית מלון. בקטלוג המעודכן אתם יכולים למשל לבחור את דלתות המקלחון, את ההדפס על הזגוגית וכמובן את המידות. לאחר הבחירה, כל מה שיישאר לכם לעשות זה לתאם התקנה קצרה ולעבור למקלחון חדש בתוך כמה שעות בלבד.

  1. צביעת קירות 

מדהים עד כמה צביעת קירות היא עניין נגיש, פשוט, זול ואפקטיבי. צביעה כזו יכולה לשנות ב-180 מעלות את האווירה בחלל הפנים של הבית שלכם והיא רלוונטית עבור כל החדרים ללא יוצא מן הכלל. בין אם הקירות אצלכם בבית לבנים או צבעוניים, יש סבירות גבוהה מאוד שצביעה מחדש היא בדיוק מה שפנטזתם עליו כאשר חיפשת דרכים חדשות לרענן את חלל הפנים בלי לחרוג מהתקציב.

את הקירות אתם יכולים לצבוע לבד או בהזמנת אנשי מקצוע. היתרון של צביעה לבד הוא חיסכון של כמה מאות ואלפי שקלים, אך החיסרון הוא מאמץ פיזי. מנגד, בהזמנת אנשי מקצוע תצטרכו לשלם – אבל תקבלו תוצאה אחידה ועמידה.