חדשות    

איך מקס, לאומי קארד לשעבר, מפתה את הלקוחות

במקס גילו שהצריכה הגדולה ביותר של ישראלים באשראי   היא לחו"ל, אבל האם תצליח להתחרות בגודיס של לאומי?

בעקבות היפרדות לאומי קארד מבנק לאומי חברות כרטיסי האשראי והבנקים מתחרים על הלקוח ומנסים לפתות אותו בהטבות מגוונות. לאומי קארד לשעבר, בשם מקס,  השיקה אתמול את הקמפיין החדש שלה תחת המיתוג החדש .

חברת לאומי קארד נפרדה  רשמית מבנק לאומי ועברה בעלות לקרן ההשקעות ורבורג פינקוס. וכעת מקס הופכת כעת למתחרה של הבנק הפטרון לשעבר. כחלק מהתחרות לאומי בחר להשיק תוכנית מקבילה ל"פינוקים" של לאומי קארד,  המכונה "גוּדיז", למחזיקי כרטיס האשראי הבנקאי, שיתחרה בתוכניות הפינוקים של מקס. עכשיו הצרכן יחליט אם עדיף הכרטיס הבנקאי ולצבור "גודיז" או כרטיס חוץ בנקאי של מקס ולזכות בפינוקים . אולי שניהם

חו"ל, אינטרנט, מסעדות

במקס חתמו על הסכמים עם הבנקים הבינלאומי ודיסקונט, ואלו ישווקו ללקוחות שלהם גם כרטיסי מקס עם תוכנית ההטבות של מקס

מבדיקה של מקס עולה  שההטבות שהישראלים הכי אוהבים ומצאו שהישראלים קשורות לטיסה לחו"ל. ב-2018-2016 זינקו 52% הנסיעות של ישראלים לחו"ל,עוד  הגדילו הישראלים ב־36% את הקניות באינטרנט וב־24% את היציאה למסעדות, כך לפי הנתונים בבדיקה. לכן בחו"ל יינתנו  הנחות לכניסה לאתרי תיירות בחו”ל כמו מגדל אייפל או יורודיסני, הנחות ברכישה בכרטיס באתרי אינטרנט והנחות במסעדות.

גם המתחרה לאומי בוחן בימים אלו יצירת מודל הטבות ארוך טווח עם הלקוח. במקום שהלקוח יצבור נקודות "גודיז" רק על בסיס חודשי שיימחקו אם לא ייעשה בהן מימוש, יהיה גם מסלול של צבירת נקודות לטווח ארוך הקיים היום במועדוני התעופה שאותם אפשר יהיה לממש בהנחות בכרטיסי טיסה של חברות תעופה שונות.

מרוויחים מעמלת מט"ח

המטרה הן של לאומי והן של מקס היא שנגהץ יותר בכרטיס האשראי שלהם, שממנו הם גוזרים עמלות גבוהות. בחו"ל זה משתלם יותר בגלל עמלות מט"ח גבוהות

בינתיים בגודיז ההצעה נשמעת משתלמת יותר, כיוון שהנחה בכרטיס טיסה רלוונטית ליותר אנשים  מהנחה לכניסה לאתר תיירות.הפרטים על ההטבות באפליקציות של כל חברה וצריך לבדוק איזיו הטבה יותר משתלמת אישית..