תוכן ממומן    

אילו סוגי מזיקים ניתן להדביר?

הדברה, FREEPIK

אם אתם מחפשים מדביר מקצועי, מנוסה ובקרבת מקום – המדבירים נט לשירותכם! דרך אתר ההדברה הגדול והמקיף, תוכלו לקבל מידע נרחב לגבי כל מזיק קיים בישראל ולהתייעץ עם מדבירים מוסמכים בכל שעה ובכל זמן. אז באילו סוגי מדבירים מטפלים ואילו שירותי הדברה תוכלו לקבל? הכל נמצא כאן.

אמאל'ה, ג'וק!

מפגש עם מזיקים איננו דבר נעים. ההבנה לגבי הימצאות של מזיק בתוך הבית או העסק עלולה להיות מבהילה למדי, גם משום שפוטנציאל הנזק והסיכון מוגבר וגם בשל המראה מעורר הסלידה של חלק גדול מאוד מהמזיקים השונים. לשמחתכם, תחום ההדברה הפך למקצועי ויעיל כל כך, עד כדי הצלחה של 100% במלחמה נגד כל אחד מהמזיקים השונים. בשל הסיכון התברואתי כתוצאה מחשיפה למזיקים שונים, המדבירים מבצעים את עבודתם ברצינות רבה, כך שלא יחול מצב שבו מדביר מקצועי לא ידע כיצד לפתור את בעייתכם ולספק לה מענה מהיר ואפקטיבי.

שירות הדברה זמין 24/7

המדבירים נט פועלים מסביב לשעון וזמינים לקריאות לאורך כל ימות השבוע, בשבתות, חגים ומועדים. הסיבה העיקרית לכך, היא משום שרוב המזיקים הם יצורי לילה ולכן בשעות החשכה מתרחשת פגיעתם העיקרית. אם מדובר במזיק שעשוי להיות מסוכן כמו עכביש, נדל או עקרב, הרי שקיים צורך מיידי לפתור את הבעיה. סיבה נוספת לפעילות המדבירים בלילה היא מאחר וחלק מההדברות אפקטיביות יותר בשעות אלה. כך למשל, הדברת צרעות מתרחשת בשעות החשיכה בלבד, כאשר כל אוכלוסיית הקן מרוכזת בתוכו ואילו הדברת פשפשים נמצאה כאפקטיבית ביותר בדקות שלפני הזריחה. מעבר לכך, בתי עסק שפתוחים בשעות מאוחרות וסובלים מהתפרצות מזיקים, יהיו חייבים לפתור בהקדם האפשרי את הבעיה כדי להימנע מפגיעה קשה במוניטין ומהפסדים כלכליים שכוללים סגירה של המקום בשל ליקויי תברואה.

המדבירים נט

מדבירים מקצועיים הוסמכו והוכשרו לכך מטעם המשרד להגנת הסביבה. אצלנו תמצאו רק מדבירים בעלי הסמכה זו, מה שהופך אותם לבעלי מקצוע מן השורה הראשונה, שיודעים היטב כיצד להתמודד עם כל סוגי המזיקים הארצישראליים. בין המזיקים הנפוצים ביותר שאנו מטפלים בהם תמצאו את המקקים, הנמלים, המכרסמים (עכברים וחולדות), מעופפים כמו יתושים וזבובים וטפילים מסוגים שונים כמו פשפשים, פרעושים, קרציות וכיני יונים.

איך מתרחשת ההדברה?

ישנן דרכים שונות ומגוונות מאוד להדביר מקומות שונים ביעילות מוגברת. כך לדוגמה, מזיקים שתוקפים את הצמחייה או הגידולים החקלאיים יטופלו בדרכים שאינן מערבות פגיעה בתוצרת, כמו הדברה אלקטרונית או ביולוגית. אם קיים צורך להדביר נגד נמלים במטבח, נוכל להשתמש בשיטות אקולוגיות שאינן פוגעות בסביבת המזון אך כן יהיה צורך לפנות את דברי המזון עצמם מהמקום לפני ההדברה. אם מדובר במזיקים קשים להדברה כמו פשפשי מיטה או טרמיטים, ייתכן שההדברה תבוצע במספר שלבים, עד לתוצאה מלאה. כך או כך, אנו מתחייבים לספק לכם את הפתרון המושלם ולעולם לא נשאיר אתכם ללא פתרון לבעיה.