שוק ההון    

אינטרקטיב ברוקרס' – מרחיבה את הפעילות מול הבורסה המקומית

תומס פטרפי, אינטראקטיב ברוקרס

אינטרקטיב ברוקרס ברוקרית אלקטרונית גלובלית אוטומטית, הודיעה שהלקוחות המוסדיים והקמעונאיים שלה יכולים עכשיו לסחור במניות בבורסה לניירות ערך בתל אביב  באמצעות מתווך בנקאי שנמצא בישראל.

אינטראקטיב ברוקרס  משרתת יותר מ-607,000 לקוחות בכל העולם ופועלת ביותר מ-120 בורסות ב-32 מדינות. החברה מאפשרת ללקוחות להכניס כסף לחשבון שלהם ב-23 מטבעות ולסחור בנכסים מחשבון אחד במטבעות רבים, כולל השקל הישראלי.

"Interactive Brokers היא באמת פלטפורמה לניהול כסף גלובלית. מטרתנו לספק ללקוחות גישה שאין לה מקבילים לשווקים הפיננסיים של העולם, כולל שווקים קטנים יותר שמוסדות פיננסיים גדולים יותר לעיתים קרובות לא משרתים", אמר תומס פיטרפי, מנכ"ל Interactive Brokers – "בגלל ההיקף הבינ"ל והטכנולוגיה המתקדמת שלנו, אנחנו יכולים להציע למשקיעים הזדמנויות לגשת לשווקים קטנים באופן יעיל ומשתלם".

"מתן הגישה ללקוחותינו לבורסה לניירות ערך בתל אביב מרחיב את טווח ההגעה הגלובלי של IBKR ומאפשר ללקוחות, גם קמעונאיים וגם מקצועיים, להשקיע בחברות ישראליות"

איתי בן-זאב, מנכ"ל TASE, אמר: "אנחנו מרוצים מההחלטה של IBKR לאפשר ללקוחותיהם ברחבי העולם לסחור ב-TASE. היות Interactive Brokers היא אחת מחברות הברוקראז' הבינ"ל המובילות בעולם, אנחנו רואים במהלך שלה לאפשר ללקוחותיה גישה טובה יותר ל-TASE הבעת אמון בשוק ההון הישראלי וב-TASE. קבענו את חיזוק הקשרים והנוכחות הבינ"ל של TASE כעדיפות אסטרטגית ואנו מחויבים לספק לחברות גלובליות כמו IBKR את התשתית והשירותים שנחוצים כדי לשרת באופן הטוב ביותר את צורכי המשקיעים הגלובליים".

בן-זאב הוסיף: "אנחנו מקדמים בברכה משקיעים בינ"ל ומעודדים אותם לקחת חלק בהצלחה הכלכלית של ישראל. זאת תוצאה ישירה של התוכנית האסטרטגית והשאיפה שלנו לעודד משקיעים בינ"ל לסחור ב-TASE, להגדיל את נפח המסחר ולשפר את הנזילות בשוק הישראלי. בשנה האחרונה, נקטנו בצעדים משמעותיים כדי להקל יותר על הפעילות של המשקיעים הבינ"ל ב-TASE. השקנו שירותי מיקום משותף כדי לאפשר מסחר בתדירות גבוהה/ השהיה קצרה. התקשרנו בחוזה עם ספקית הרשתות הגלובליות BSO לחיבור ישיר בין לונדון ו-TASE והקלנו משמעותית את הקריטריונים לחברות מרחוק ב-TASE. אנחנו מקווים לראות עוד גופים גלובליים שינהגו כמו IBKR ויקלו על הלקוחות שלהם את הגישה ל-TASE".

 

עמלות ניירות ערך – איפה הכי זול, ואיפה אתם משלמים יקר?

משקיעים בניירות ערך? הנה העמלות בבנקים ובברוקרים הפרטיים