אינטרקיור נכנסת לתחום הקנאביס
שוק ההון    

אינטרקיור נכנסת לתחום הקנאביס

אינטרקיור נכנסה לתחום הקנאביס הרפואי. החברה המחזיקה בחברות ביוטק (העיקרית ריגנרהבשיעור של 17%) קיבלה אישור מהיחידה לרישוי קנאביס רפואי במשרד הבריאות לשליטה משותפת (50% מהון מניות השליטה וכ-40% מהון המניות הרגילות) של חברת קנדוק שהינה אחת משמונה החברות אשר להן רישיון לגידול, הפקה ומכירה של קנאביס רפואי בישראל. בכוונת הנהלת החברה לבחון הגדלת שיעור ההחזקה בקנדוק.

אינטרקיור בעצם מקצרת את תהליך הכניסה לתחום. הפעילות הנרכשת היא היחידה עם רישיון פעיל וקבוע, אשר כבר היום עוסקת מזה כ-10 שנים בתחום הקנאביס הרפואי לרבות אספקתו לאלפי חולים אשר להם מרשם רפואי מתאים.

בנוסף, קנדוק פועלת תחת התקינה החדשה המחמירה, IMC-GAP, המאפשרת לה לספק מוצרי קנאביס גם בבתי מרקחת וכוללת את עמידתה בדרישות ההסדרה החדשה והמתוכננת של משרד הבריאות לייצוא מוצרי קנאביס רפואי ממדינת ישראל. בכוונת אינטרקיור להרחיב את דריסת הרגל לפעילויות משיקות בתחום הקנאביס הרפואי, בארץ ובחו"ל.

להערכת הנהלת אינטרקיור תחום הקנאביס הרפואי מבסס את אסטרטגיית החברה להרחבת פורטפוליו ההשקעות שלה תוך שהיא רואה בתחום מנוע צמיחה אסטרטגי הן בישראל והן בחו״ל. תחום הקנאביס הרפואי יצטרף להחזקת אינטרקיור בחברת נובלוס, העוסקת בדיאגנוסטיקה סרטנית ובריגנרה, העוסקת בפיתוח תרופות למחלות מערכת עצבים מרכזית כגון דמנציה ואלצהיימר.

קנדוק היא מחלוצות ענף הקנאביס הרפואי בישראל, פועלת בכל שרשרת הערך, ברישיון פעיל משרד הבריאות, במשך למעלה מ – 10 שנים ובבעלותה חוות ריבוי וגידול הנמצאת בישראל, בה היא מפתחת ומגדלת מגוון גדול של זני קנאביס רפואי ייחודיים. בין מנהליה של חברת הפעילות ויועציה ניתן למצוא אנשי אקדמיה ואגרונומים, בעלי ידע תיאורטי ומעשי נרחב בשיטות גידול וטיפול רפואי. יש לציין כי לחברה זו מספר שיתופי פעולה בשוק המקומי ובחו"ל וכבר היום היא מספקת את מוצריה לכל ההתוויות הרפואיות המאושרות כיום על ידי משרד הבריאות וביניהן: כאב, אונקולוגיה, נוירולוגיה – אפילפסיה, טרשת נפוצה, פרקינסון ואוטיזם, גסטרואנטרולוגיה – קרוהן וקוליטיס, ראומטולוגיה, פסיכיאטריה, וכן מספר מחלות נדירות.

אינטרקיור היא חברת השקעות בתחום הביומד ובתחום מדעי החיים. החברה מחזיקה 17.25% בריגנרה, העוסקת במחקר ופיתוח שיטות טיפול חדשניות והנמצאת בניסוי שלב 3 במחלת עיניים וניסוי שלב 2 באלצהיימר ומחזיקה 9.3% בנובלוס המפתחת טכנולוגיה חדשנית המיועדת לשפר באופן משמעותי את תוצאות הטיפול בחולי סרטן, מסוגים שונים, תוך שימוש בתרופות ביולוגיות ממוקדות