חדשות    קניות באינטרנט    

איפה אפשר למצוא את הכרטיסים הכי זולים להופעות

מעודכן ל-07/2019

כרטיסים זולים להופעות  הכי מבוקשות – את אלו לא נמצא במחיר הרשמי אלא במועדוני הלקוחות של חברות האשראי, הבנקים, הטבות לסטודנטים ומועדוני העובדים

אחד התחומים הכי ותיקים בתחום הקניות באינטרנט הוא תחום הכרטיסים. היה זה התחום הראשון שבו הצרכנים הישראלים הרגישו בנוח לשלם באשראי כדי לעמוד בתור בקופות או לחכות למענה הטלפוני. ההזמנה גם אפשרה להזמין זמן רב מראש לפני ההופעה אלא שהיום חברות ההפקות ואתרי הכרטיסים רבים מספור וקשה להתמצא בכל הבלגן הזה. לכך נוסיף את אתרי הקופונים, מועדוני הלקוחות והעובדים והטבות שונות. לכן בדקנו בשבילכם בכמה הופעות פופולריות איפה אפשר להשיג את הכרטיס הזול ביותר.

עומר אדם בירקון

עומר אדם הוא האומן אולי הנצפה ביותר בהופעות וקשה להשיג כרטיסים להופעה שלו, כי אלו עד מהרה סולד אאוט. בכל זאת יש כמה מקומות שבהם אפשר לבדוק את המחירים ולהיערך להופעה הבאה.

קופת תל אביב: המחיר הכי נמוך 249 שקלים, לחסרי מועדון הנוסע המתמיד של אל על מאה שקלים הנחה תמורת 50 נקודות

הכרטיסים לא נמכרים במקומות נוספים ולמרות שסולד אאוט, כמה גופים קנו כרטיסים מראש ומוכרים אותם בזול, בהם מועדון הסתדרות המורים שמציע כרטיים ב-189 שקל, גם במועדון  מקס –  לאומי קארד לשעבר – אפשר למצוא כרטיס ב-189 שקל, לעומת מועדון של החברה האם  לשעבר גודיז של בנק לאומי עם  299 שקל לגולדן רינג במקום 500 שקל.

עדן בן זקן בראשון לציון

גם ההופעה של הזמרת הצעירה עדן בן זקן וזמרת השנה נמכרת באופן רשמי בקופת תל אביב, שם המחירים הנמוכים ביותר 169 שקלים להופעה משותפת עם עדן חסון.במועדון ישראכרט אפשר להשיג את הכרטיס ב-50 שקלים עד שני כרטיסים בלבד וללא כפל מבצעים בהזנת קוד קופון לזמן מוגבל. אצל המתחרה מקס, לאומי קארד לשעבר, המחיר  99 שקלים. למחזיקי אמריקן אקספרס 80 שקל בתוספת 600 נקודות, למחזיקי סנטוריון ופלטינה בתוספת 150 נקודות. חלק מההטבות הסתיימו

ב-istudent מועדון אפשר למצוא כרטיסים ב-137 שקל לכרטיס. במועדון שלך של עובדי הרשויות המקומיות אפשר למצוא כרטיסים ב-109 שקלים.

 

אייל גולן בקיסריה ובאמפי אשדוד

גם הכרטיסים להופעות של אייל גולן נמכרים באתר הרשמי של קופת תל אביב, שם המחיר הנמוך להופעה הוא  149 שקל.

לכלל לקוחות אמריקן אקספרס 80 שקל הנחה בתוספת 600 נקודות.

ללקוחות סנטוריון ופלטינה 80 שקל הנחה בתוספת 150 נקודות.

ללקוחות מקס של לאומי קארד 89 שקל.

ליאור נרקיס בקיסריה

כמו רוב האומנים המבוקשים הופעה של ליאור נרקיס נמכרת באתר קופת תל אביב עם המחיר הכי נמוך של 129 שקלים. לא נמצאו הנחות וקופונים.

שלומי שבת ופבלו רוזנברג  בקיסריה

גם כאן אפשר למצוא כרטיסים של ההופעה הרשמית  בקופת תל אביב ב-149 שקל, המחיר הנמוך ביותר באתר. לקוחות מקס מקבלים כרטיסים מ-99 שקל וקוראי ידיעות אחרונות ב-127 שקלים גם באזורים יקרים יותר תמורת קופון.

הבנקים וחברות האשראי במרוץ על מועדוני הלקוחות

איך מארגנים מסיבת רווקות מוצלחת וכמה זה עולה?

החיים הטובים של העובדים: ההטבות השוות שתוכלו לקבל במקומות העבודה; מהן החברות שהכי משתלם לעבוד בהן?