תוכן ממומן    

איקומרס פוסט קורונה – עכשיו זה הזמן

קרדיט pixabay

משבר הקורונה הביא לשינויים משמעותיים בחיינו, וככל הנראה עלינו להסתגל לחיים בצל הנגיף. בתקופת הקורונה עסקים רבים הקימו אתרי מכירות כדי לשרוד את התקופה ולספק שירות ללקוחות. עסקים שלא נערכו בזמן התקשו למכור מוצרים ולא יכלו להציע שירות ללקוחות, לכן לא מעט עסקים לא מצליחים לשרוד, ומי שטרם הקים חנות אינטרנטית ממהר לעשות זאת, במיוחד לנוכח האפשרות של גל שני לנגיף הקורונה.

כולם מקימים אתרי מכירות באינטרנט

המציאות השתנתה לנגד עיננו, וכבעלי עסקים לבטח גם אתם הבנתם כי הצרכן הישראלי אוהב לרכוש מוצרים באינטרנט. בגלל משבר הקורונה כל הישראלים שהתרגלו לרכוש מוצרים שונים באינטרנט בעיקר באתרי איקומרס בחו"ל נאלצו לחשב מסלול מחדש בגלל סגירת השמיים ועיכובים משמעותיים במשלוחים. למעשה, בעלי עסקים בישראל הבינו כי באפשרותם למלא את החלל שנוצר בגלל זמני המשלוח הארוכים והחשש של רבים מהישראלים לגהץ את כרטיס האשראי שלהם בפלטפורמות המסחר בחו"ל.

בנוסף, חנויות רבות נסגרו עקב משבר הקורונה, לא מעט עסקים אינם מצליחים להתאושש מהמשבר הכלכלי, ונוצרה הזמנות פז לבעלי עסקים מקומיים להקים אתר מכירות מקומי המספק שירות ללקוחות בארץ, עם משלוחים מקומיים מהירים ומלאי זמין של מוצרים מבוקשים.

 

צו השעה להקמת חנות אינטרנטית

אם בעבר הלא רחוק בעלי עסקים הסתפקו בהקמת אתר תדמית סטנדרטי לעסק שלהם, משבר הקורונה הוכיח שכרטיס ביקור דיגיטלי אינו מספיק. כיום, צו השעה מחייב את בעלי העסקים לחשוב קדימה ולהשקיע באתר מכירות מעוצב ומרשים. 

בעלי עסקים שהקימו עוד לפני משבר הקורונה אתר מכירות הרוויחו בגדול בגלל היעדר תחרות וגם בגלל השינוי בהרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי הממוצע. הקמת חנות באינטרנט מאפשר לכם ליצור נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך רב, באמצעות אתר המכירות אתם יכולים למכור מוצרים ו/או שירותים לקהל יעד גדול ומגוון, בכל הארץ.

חשוב לציין כי ניתן להקים אתר איקומרס בפלטפורמה ייעודית וליהנות מאתר מעוצב ומותאם אישית, מכלים מתקדמים, מפתרונות סליקה בעלות משתלמת ומאתר מאובטח המתאים גם למובייל וגם למחשב האישי.

קונים כחול לבן

תקופת הקורונה גרמה לישראלים רבים להבין את חשיבות העסקים הקטנים והמקומיים. עוד ועוד ישראלים החליטו לרכוש מוצרים רק מעסקים מקומיים כדי לחזק את התעשייה ולסייע לכלכלה. לאחר הקמת החנות באינטרנט מומלץ להשקיע בקידום ובשיווק נכון ויעיל של אתר המכירות. אם מקימים חנות אינטרנטית בפלטפורמה מתקדמת נהנים ממגוון כלים שיווקיים ואפשר לקדם אורגנית את האתר, להשקיע בפרסום ממומן בגוגל כדי לזכות בחשיפה רחבה אך ממוקדת, ואפשר להעלות קמפיינים גם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם וליהנות מגידול משמעותי במכירות, מהצלחה עסקית ומתחושת ביטחון אם יגיע גל שני לקורונה כיוון שהעסק ימשיך לעבוד ולפרנס אתכם בכבוד.