שוק ההון    

איתמר מדיקל נרשמת למסחר בוול-סטריט

גלעד גליק, מנכ"ל איתמר ; צילום: יח"צ

איתמר מדיקל מתחילה להיסחר בנאסד"ק. החברה רשמה תעודות הפיקדון אמריקאיות (ADS) שייסחרו תחת הסימבול ITMR

איתמר מדיקל (ITMR), המפתחת, משווקת ומוכרת מכשירים רפואיים לא פולשניים בטכנולוגיה ייחודית לאבחון וטיפול בהפרעות נשימה בשינה מסרה כי תעודות הפיקדון האמריקאיות (ADS) של החברה יחלו להיסחר היום בנאסד"ק .

בנק ניו יורק מלון משמש כמנפיק של התעודות, וכל תעודה מייצגת 30 מניות רגילות של החברה. מניות איתמר מדיקל ימשיכו להיסחר במקביל בבורסת תל אביב.

הרישום למסחר בוול סטריט, נעשה בהמשך לגיוס שערכה החברה בינואר השנה, בסך של כ-14.7 מיליון דולר בהנפקה פרטית, רובו באמצעות תעודות הפיקדון האמריקאיות (ADS), כאשר בין המשקיעים האמריקאים ניתן למנות את קרן  Deerfield Management המתמחה בהשקעות בתחומי הבריאות וכן הקרנות Triple Gate Capital, West Elk Partners ו-Alpha Capital Anstalt.

"המסחר בנאסד"ק הוא אבן דרך משמעותית, בעודנו מאיצים את הצמיחה תוך הרחבת שוק בדיקות השינה הביתיות בארה"ב" ציין גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל. "עם רישום זה והגיוס שערכנו, אנו מחזקים את מיצובנו על מנת להוסיף ולהרחיב את ההכרה בחדשנות והמוצרים שלנו, המספקים פתרונות כוללים לדום נשימה בשינה עבור קרדיולוגים. קרדיולוגים כבר מכירים בחשיבות אבחון דום נשימה בשינה לבריאות הלב, ואנו נמשיך להגדיל את נוכחותנו במרכזים קרדיולוגיים בארה"ב. עם הרישום לנאסד"ק, אנו נרגשים לתקשר את הסיפור של איתמר לקהל רחב של משקיעים, להגדיל את הנתח שלנו בשוק צומח ולהשיא ערך לבעלי מניותינו".

איתמר – גידול של 30% בהכנסות ממכירת מוצר ה-WatchPAT בארה"ב