שוק ההון    

אלוני חץ: ירידה בהכנסות וברווח הנקי לצד עלייה ברווח המתואם

נתן חץ, מנכל אלוני חץ קרדיט: יח"צ

ה- FFO המיוחס לבעלי המניות של  אלוני חץ רבעון הראשון לשנת 2019, הסתכם ב- 124 מיליון שקל, גידול של 13% לעומת 109 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

אלוני חץ, חברת נכסים והשקעות, פירסמה את תוצאות הרבעון הראשון של 2019, שלפיהן הציגה עלייה ברווח המתואם לצד ירידה בהכנסות וברווח הנקי כתוצאה משערוכי נדל"ן.

 הנתון המתואם של הרווח הנקי,-FFO, שמיוחס לבעלי המניות של אלוני חץ, הסתכם ברבעון הראשון ב-124 מיליון שקל – צמיחה של 13% לעומת הרבעון הראשון ב-2018.

אלוני חץ מחזיקה בנתח מאמות (56.4%), בחברת הנדל"ן הפרטית ברוקטון אוורלאסט, ב-43.7% מחברת CARR, ב-10% מחברת הנדל"ן השוויצרית PSP, וב-61.9% מחברת האנרגיה הירוקה אנרג'יקס.

"שוק הנדל"ן למשרדים בבוסטון רותח",לדברי  נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ ומבעלי המניות הגדולים בחברה. "זה כמו אש בשדה קוצים. בניינים נמכרים שם במלואם כשהם בהקמה. הרבה חברות הייטק קובעות שם מטה בנוסף לסן פרנסיסקו. זה קצת מזכיר את המצב בתל אביב היום".
חץ התייחס לשוק הנדל"ן המשרדי בישראל וציין כי "ראינו את הביקושים הערים במגדל ToHA, שחברת אמות מצליחה להשכיר אותו במחירי שיא ומתחילה לקדם את ToHa 2". חץ הוסיף כי אינו רואה הצפה בשוק המשרדים, כיוון שההיצע מתאזן עם הביקוש. "בבניינים ישנים יותר יכול להיות פער מסויים, אבל מגדלים חדשים מושכרים במלואם".
"אנחנו נכנסים לאנגליה לתקופה של 20 שנה", הוסיךחץ. "זה שלוש שנים יש במדינה חוסר ודאות גבוה סביב כל עניין הברקזיט, ולצערנו הוא לא הוביל לירידת מחירים בנדל"ן. אבל אנחנו באים להרבה שנים. לונדון היא מרכז אמיתי גדול שלא הולך לשום מקום. גם אם תהיה ירידה במחירים, עדיין מצבנו יהיה בסדר משום שהנכסים שקנינו מניבים תזרים"

אלוני חץ רכשה בניין בלונדון ב-220 מיליון ליש"ט