חדשות קרנות נאמנות    

אלטשולר שחם תורם את דמי הניהול למען הקהילה – נו, באמת, תתרמו בבית!

קרן הנאמנות

אלטשולר שחם תורם דמי ניהול למען הקהילה – קרן הנאמנות אלטשולר שחם (00) כספים תרומה למען הקהילה (מספר קרן: 5105820) מחלקת תרומות של כ-100 אלף שקל. "בהמשך להחלטת דירקטוריון מנהל הקרן, לפיה כל עוד לא יוחלט אחרת על ידי הדירקטוריון יתרמו כלל הכנסות שכר מנהל הקרן בקרן כפי שיהיו מעת לעת למען הקהילה, מתכבד מנהל הקרן להודיע כי תרם סכום בסך 97,688 ש"ח לעמותת 'מרכזי יד לילד – רשת מועדוני נוער חב"ד באזור הדרום'".

האמת – מה זה השטויות האלו –  עדיף לכולם שבית ההשקעות המכובד יתרום מכספו ישירות בלי קשר לקרנות הנאמנות ולדמי הניהול בקרנות; פשוט – רוצים לתרום, תתרמו, אבל אל תתנו את זה בדמי ניהול וכו'. רוצים לתרום, למה על חשבון המשקיעים – הרי מה שקורה כאן זה שהמשקיעים משלמים דמי ניהול ודמי הניהול האלו הולכים לתרומה. במקום זה, היה נכון יותר שבאלטשולר יאפסו את דמי הניהול שלנו בקרן הזו, והם בעצמם היו מחלקים תרומות כמה שהנם רוצים, למה לחלק על חשבון המחזיקים?

אם בית ההשקעות אלטשולר שחם רוצה לתרום שיתרום את הכסף שלו; אם בית ההשקעות רוצה לפרסם ולשווק את עצמו שייקח משרד פרסום, אבל התרגיל הזה הוא מקומם ומעצבן – אם המשקיעים רוצים לתרום הם יעשו זאת בעצמם ולמי שהם רוצים לתרום, מה פתאום בית השקעות שאמור לנהל את הכסף של הציבור, מחליט למי לתרום. אלטשולר צריכים לנהל השקעות ולקבוע את דמי הניהול, המשקיעים צריכים לקבוע אם הם משקיעים/ מחזיקים בקרנות שלהם או לא, אבל לרגע הם לא צריכים שמישהו יתרום כאילו בשמם. אם הם רוצים לתרום, הם כבר יקבעו לאן ולמי הם תורמים! זה לא התפקיד של אלטשולר!

קרן הנאמנות אלטשולר שחם (00) כספים תרומה למען הקהילה (מספר קרן: 5105820) מנהלת קרוב ל-270 מיליון שקל