מדריכי כרטיסי אשראי    

אמריקן אקספרס ירוק

כרטיס אשראי אמריקן אקספרס ירוק

כרטיס האשראי אמריקן אקספרס ירוק הוא כרטיס יוקרתי יחסית, המיועד ללקוחות כל אחד מהבנקים הפועלים בישראל. הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת עליו הוא שנדרש מכם לשלם סכום חודשי כדי להחזיק בו – מחיר הבסיס של דמי הכרטיס נכון לעכשיו הוא 18.24 ש"ח, סכום לא מבוטל ביחס לרוב כרטיסי האשראי בישראל. עם זאת, על פי השימוש החודשי ניתן לקבל הנחה או פטור מדמי הכרטיס.

הכרטיס הירוק של אמריקן אקספרס הוא בינלאומי וזמין לשימוש בחו"ל, גם אם הניסיון שלנו מראה שבאירופה למשל מקבלים אותו פחות. הכרטיס מאפשר ביצוע של כל סוגי העסקאות, משיכת מזומן בתקרה של עד 4,000 ש"ח ובחירה בין ארבעה מועדים לחיוב חשבון הבנק: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש, ה-15 לחודש וה-20 לחודש. אפשרות אחרת המוצעת בכרטיס היא חיוב מחשבון מט"ח, דולר או יורו, בכרטיס הבנקאי בלבד.

אילו הטבות מעניק הכרטיס?

כרטיס אמריקן אקספרס ירוק כולל מספר לא מבוטל של הטבות למחזיקים בו ולמשתמשים בו. הם מקבלים הנחה אוטומטית במעמד החיוב על שימוש בכרטיס בכ-3,000 בתי עסק, לצד מבצע 1+1 על רכישת כרטיסים לקולנוע ברשתות הנבחרות והטבות נקודתיות בבתי עסק שונים. ההטבות מפורטות באתר אמריקן אקספרס – לפרטים נוספים לחצו כאן.

מחזיקי הכרטיס יכולים להזמין באמצעותו ביטוח נסיעות חינם עד לסכום של כ-480,000 דולר (בנסיעות של עד כחודשיים). ביטוח זה מעניק כיסוי על אשפוזים בחו"ל, מטען, ביטול טיסה, הטסות רפואיות ועוד. את הביטוח נדרש להפעיל לפני כל טיסה. שירות ייחודי לכרטיס הוא Global Assist, שמאפשר למחזיקיו לקבל הצעות סגנון חיים ביעדים שונים בחו"ל 24 שעות ביממה, כולל הנחות נקודתיות: נניח הצעות מוזלות לבילויים או לכניסה לאתרי תיירות.

במסגרת תוכנית ההטבות Membership Rewards יכולים הלקוחות לצבור נקודות ולהמיר אותן לרכישות אצל שותפים ישראליים ובינלאומיים: כל 60 ש"ח של רכישה שווה לנקודה אחת בתוכנית. בין השותפים אפשר למנות את אל על, דלתא, אייר פראנס, אלאיטליה, הילטון, לה מרידיאן ועוד. מפעם לפעם מוצעים לבעלי הכרטיס מבצעים נקודתיים של נקודות ברשתות ובבתי עסק.

על הכרטיס תוכלו לקרוא עוד באתר של אמריקן אקספרס.