חדשות    

אפסלון ברנדס: דן גזיב מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים

דן גזיב – צילום: אתר החברה

לגזיב ניסיון רב בתחום האונליין, הפיתוח העסקי והשקעות הון סיכון – וברזומה שלו תפקידי ניהול בכירים, בהם  כסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של מארס טכנולוגיות

דירקטוריון חברת אפסלון ברנדס – העוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול והשבחה של חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון.קוםאישר את מינויו של דן גזיב (42) לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה.

לגזיב ניסיון עתיר שנים בתחום האונליין, הפיתוח העסקי והשקעות הון סיכון. קודם מינויו מילא שורה של תפקידים בכירים, בהם כסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של מארס טכנולוגיות במשך 4 שנים וכסמנכ"ל הכספים של זרוע הקלינטק של החברה לישראל במשך 6 שנים.

גזיב, רואה חשבון בהשכלתו, יוצא המחלקה הכלכלית של KPMG, הינו בעל תואר שני (MA) באסטרטגיה ומימון מאוניברסיטת תל אביב, ובוגר תואר ראשון (BA) בהצטיינות בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית.

אפסלון עוסקת בהקמה, איתור ורכישת חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון.קום, תפעולן והשבחתן באמצעות שימוש בידע וכלים טכנולוגיים שהחברה פיתחה. החברה פיתחה כלים בוססי אלגוריתמים זיהוי הזדמנויות בשוק המוצרים באמזון, המפיקים תובנות על מתחרים בכל מוצר, נישה ושוק, המאפשרים הגברת מכירות ורווחיות של חנויות. המודל העסקי של החברה מבוסס על רכישה והשבחת חנויות וירטואליות על בסיס כריית מידע, מתן שירותי ייעוץ ופתרון רגולציה לסוחרים באמזון ומכירת כלי תוכנה לסוחרים באמזון.

פרטנר TV בשת"פ עם אמזון פריים – חבילת שידורים כוללת ללקוחות