חדשות    

טבע נאות: משה מרי מונה למנכ"ל הבינלאומי של החברה

משה מרי – צילום: יח"צ

מעודכן ל-07/2021

יחליף בתפקיד את מיכאל אילוז, המנכ"ל המיתולוגי שניהל את חברת נעלי הנוחות במשך 23 שנים

נכנס לנעליו: משה מרי מונה בימים אלו למנכ"ל הבינלאומי של חב' "טבע נאות" החברה הגדולה בישראל ואחת מהחברות המובילות בעולם בתחום ייצור ושיווק נעלי נוחות.

במסגרת תפקידו יהיה מרי אמון על פיתוח השווקים הגלובליים של החברה וביסוס מעמדה של טבע נאות כחברה גלובאלית מובילה.

מרי מחליף בתפקידו את מיכאל אילוז, המנכ"ל המיתולוגי של החברה, שניהל אותה ב-23 השנים האחרונות והפך את "טבע נאות" מחברה קטנה לייצור נעליים בקיבוץ נאות מרדכי – לחברה בינלאומית בתחום ייצור ושיווק נעלי נוחות, ועל כך קיבל את פרס התעשייה בשנת 2011.

משה מרי שימש עד לאחרונה כמנכ"ל נספרסו ישראל. מרי ייסד לפני 12 שנה את החברה בישראל ומאז ועד היום הוביל לשינוי בהרגלי צריכת הקפה של הישראלים. במסגרת תפקידו בנספרסו שימש כנציג בכיר בארגון העולמי של נספרסו והיה שותף מוביל בפרויקטים גלובאליים בהנהלה הראשית של החברה.

קודם לכן כיהן כמנכ"ל ישראל של תאגידי הטבק הבינלאומי BAT.

מרי, בוגר בהצטיינות, תעשייה וניהול במכללת תל חי ושיווק בינלאומי  IMD University International ומצוינות במנהיגות Leadership Trust בריטניה.

טבע נאות, המציינת בימים אלו 75 שנה להקמתה, מייצרת כ-1.5 מיליון זוגות נעליים בשנה המשווקים בישראל בכ-3,000 נקודת מכירה ב-15 מדינות ברחבי העולם, ובבעלותה 76 חנויות –  מהן כ-60 חנויות בישראל. מותג "טבע נאות" הפך בשנים אחרונות למותג הישראלי הנמכר ביותר בעולם.

מיכאל אילוז, המנכ"ל הפורש, אמר: "אנו שמחים להצטרפותו של משה פרי להובלת החברה. ניסיונו הרב והבנתו במותגים בינלאומיים תעמיק את הפעילות הענפה של החברה ברחבי העולם".

אדידס מחלקת נעליים בחינם? אל תיפלו בפח