תוכן ממומן    

ארבעה קינוחי שוקולד מקוריים

אם אתם מזמינים את המשפחה לחגוג את החגים בביתכם לאורך כל השנה, בוודאי נתקלתם בצורך למצוא רעיונות חדשים לקינוח מקורי לכל ארוחה. אספנו עבורכם ארבעה קינוחי שוקולד טעימים במיוחד, שקל מאד להכין ומשתלבים נפלא עם כוס הקפה בסוף הארוחה.

פאי שוקולד לבן, קפה ומסקרפונה

ההפתעה המתוקה הראשונה שלנו היא פאי שוקולד לבן ומסקרפונה. מי שלא מכיר המסקרפונה, היא גבינה לבנה רכה בעלת מתיקות מעודנת המשמשת רבות באפייה. את העוגה הזו מכינים בשני שלבים, בדרך כלל, כאשר השכבה התחתונה מתקררת במשך הלילה ולאחר מכן מוסיפים את הציפוי.

נתחיל מלמטה. כדי להכין את תבנית הפאי (הקלתית), ערבבו ביסקוויטים עם חמאה מומסת. (תוכלו גם לרכוש מראש תבנית פאי מוכנה ולחסוך את השלב הראשון בהכנה). והדקו היטב לתבנית הפאי. לאחר מכן, המיסו שוקולד לבן, קפה ומעט שמנת מתוקה יחד. את שארית השמנת והגבינה יש להקציף יחד, לאחר מכן יש לקפל את תערובת הגבינות והשוקולד הלבן יחדיו. כעת העוגה מוכנה להיכנס למקרר. בשלב הבא נכין את הציפוי ע"י הקצפה של שמנת מתוקה, אבקת סוכר ומסקרפונה. בסוף, עטרו את העוגה בקוביות שוקולד לבן, נטיפים או אפילו גליליות.

עוגת פיניאטה עם קרם שוקולד מטריף

עוגת הפיניאטה שלכם תפתיע את האורחים במגוון רחב של סוכריות וממתקים בחלקה הפנימי, למרות שמבחוץ היא נראית בדיוק כמו עוגת שוקולד תמימה לכל דבר. הממתקים שהוטמנו בתוכה, נשפכים החוצה כאשר חוצים את העוגה, לכן היא כל כך מתאימה לאירועים כמו מסיבת יום הולדת או ארוחה חגיגית עם ילדים. במתכון זה אתם יכולים להיות יצירתיים ולבחור את השכבות השונות של העוגה, ואת הממתקים השונים והצבעוניים שתשימו בתוכה. תוכלו להשתמש בסוכריות שוקולד, מטבעות שוקולד, חתיכות קטנות של מקופלת, צימוקים עטופים בשוקולד לבן או שוקולד חלב ועוד מגוון אפשרות מתוקות.

פונדנט ריבת חלב

את הקינוח הקליל הזה רבים מבלבלים עם סופלה. כשלמעשה פונדנט זוהי עוגה קטנה, שבתוכה ישנו הר געש מתקתק וטעים. בגרסאות הקלאסיות יהיה מדובר בשוקולד, אך כאשר מחליפים את המילוי בריבת חלב מתקבלת תוצאה טעימה להפליא. חשוב להכינה עם תבניות קטנות או להשתמש בתבנית שקעים למאפינס.

עוגת פיסטוקים וגנאש אספרסו ללא קמח

אין מתחרה לחיבור בין שוקולד לקפה. כאשר מוסיפים גם פיסטוקים לחגיגה הזו, מתקבלת העוגה המושלמת לאירוח. היא עשויה מפיסטוקים טחונים וקורנפלור המחליפים את הקמח. לאחר הכנתה אפשר להברישה עם תערובת של אספרסו, סוכר ומים (כמעט כמו כוס הקפה שלכם בבוקר). את התערובת מערבבים עם גנאש ומעטרים עם פולי קפה, פיסטוקים, קוביית שוקולד מריר או כל רעיון יצירתי אחר ההופך את העוגה לחגיגה טעימה במיוחד.

כעת, יש באמתחתכם את כל הסודות להכנת הקינוחים לארוחות החג השנה. מאיזה קינוח תרצו להתחיל?