חדשות    

אשדוד: רמ"י ו"דירה להשכיר" מפרסמות מכרז ליזמים לבניית 179 דירות

הדמיה: רמי כהן אדריכלים

מעודכן ל-07/2021

יחידות הדיור שייבנו על שני מגרשים במתחם בצפון העיר מיועדות להשכרה לטווח ארוך

רשות מקרקעי ישראל [רמ"י] מרחב עסקי ירושלים וחברת "דירה להשכיר" מפרסמות מכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה לבנייה של כ- 179 יחידות דיור בשני מגרשים בפארק לכיש. מדובר במכרז לבניית דירות להשכרה לטווח ארוך בבנייה רוויה וניהול והפעלה של פרויקט "דירה להשכיר" למשך 20 שנה לפחות.

המכרז הוא חלק מהשכונה המוקמת בצפון העיר אשדוד, בה מתוכנות כ- 3000 יח"ד.  עד כה שווקה קרקע לבניית 1880 יח"ד. השכונה משתרעת על פני שטח של כ-617 דונם וממוקמת בחלקה הצפוני של אשדוד ממזרח לנמל אשדוד, בתחום שבין נחל לכיש ממערב לרחוב הרצל ממזרח.

השכונה כוללת מתחם מגורים חדש בן כ-3,000 יחידות דיור, הכולל מבני מגורים, מוסדות ומבני ציבור שכונתיים, מסחר ושירותים ציבוריים עירוניים, שטחים ציבוריים פתוחים, פארק וקריית ספורט.

בשכונה מתחם מגורים אטרקטיבי בתמהיל מגוון של תושבים בצפיפות של כ-29 יח"ד לדונם, וחיבור בין השטח העירוני הבנוי של אשדוד לפארק נחל לכיש באמצעות שבילים ירוקים. במסגרת השכונה מתוכננת גם הקמת אזור תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-80,000 מ"ר, ביניהם שני מגדלי תעסוקה בני 15 קומות כל אחד.

ניתן להגיש הצעות על ידי מספר תאגידים או יחידים ("מיזם משותף") או באמצעות תאגיד חדש שהתאגד למטרת ביצוע הפרויקט. במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל, את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה ישירה מהוון לתקופה של 98 שנים עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים ולחתימת חוזה לתכנון, הקמה והפעלה של שני מתחמי מגורים שיכללו 179 דירות שתיועדנה להשכרה ארוכת טווח כאשר 50% מהדירות תיועדנה לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים ו-50% מהדירות יושכרו בשוק החופשי.

חוברת המכרז תפורסם באתר האינטרנט של רמ"י בשבועות הקרובים, ניתן להוריד ולעיין בחוברת ללא תמורה.

אשדוד: רמ"י מפרסמת מכרז לבניית 240 יחידות דיור מוגן בפארק לכיש