חדשות    

פורסקאוט: מייסד החברה, עודד קומאי, מונה לסמנכ"ל חדשנות

מעודכן ל-07/2021

עודד קומאי – צילום: יח"צ פורסקאוט

 במסגרת תפקידו יסייע קומאי ללקוחות לפתור את אתגרי אבטחת המידע הקריטיים העתידיים

 פורסקאוט טכנולוגיות, מובילת תחום אבטחת ה-Enterprise of Things, מודיעה על מינויו של עודד קומאי, מייסד משותף של פורסקאוט ומנהל כללי, לתפקיד סמנכ"ל חדשנות בחברה. קומאי ייכנס לתפקידו באופן מיידי וידווח ישירות למנכ"ל פורסקאוט וואל מוחמד. במסגרת תפקידו יהיה אמון על פיתוח טכנולוגיות חדשות, במטרה להרחיב את יכולות הפלטפורמה המובילה של פורסקאוט, בהתאם לחזון ולאסטרטגיה של החברה ובהתאם לתוכניות הצמיחה שלה.

בתפקידו החדש בהנהגת פורסקאוט, יסתכל קומאי  אל מעבר לפלטפורמה הקיימת של פורסקאוט, על מנת לצפות את התפתחות עולם אבטחת המידע והאיומים בענפי הפעילות השונים החשופים לסיכונים – ובכלל זה שירותים פיננסים, שירותי בריאות, המגזר הציבורי, קמעונאות ותעשייה. באופן זהה לתפקידו כדוחף לפיתוח פתרון eyeSegment של פורסקאוט, המאיץ את העיצוב, התכנון וההטמעה של סגמנטציית Zero Trust, קומאי יסייע להרחיב את היכולות של פלטפורמת פורסקאוט על מנת לספק מענה לאתגרי האבטחה של לקוחות ומקרי תקיפה מורכבים.

עודד הוא ממייסדי פורסקאוט, בה כיהן במספר תפקידים, ובכלל זה סמנכ"ל מחקר וסמנכ"ל טכנולוגיות. בטרם הקים את פורסקאוט, ניהל קומאי את קבוצת מערכות ההפעלה והתקשורת של אוניברסיטת תל אביב והיה מייסד משותף של TapGuard Technologies.

מנכ"ל פורסקאוט, וואל מוחמד, מסר:  "עודד היה בפורסקאוט ממש מן ההתחלה. יש לו יכולת מוכחת לצפות את אתגרי אבטחת המידע הקריטיים של המחר. חברות בהן המייסדים נותרים פעילים הן חזקות יותר. אנו ברי מזל שעודד נכנס לתפקיד סמנכ"ל החדשנות בחברה, על מנת להמשיך לפתח את הפלטפורמה של פורסקאוט".

קומאי עצמו אמר: "ב-20 השנים האחרונות צברה פורסקאוט היקף אדיר של מומחיות וידע בתחום ההתקנים והנתונים, כך שאנו יכולים לפתור כמה מבעיות אבטחת הסייבר המאתגרות ביותר ובד בבד לסייע ללקוחות להשיג את הנראות הטובה מסוגה בשוק למה שקורה ברשת שלהם. פורסקאוט תמשיך לספק טכנולוגיה חדשנית, על מנת להקדים את הסכנות ולאבטח ארגונים ברחבי העולם".

ניק דודה, מהנדס אבטחה ראשי, HubSpot, הוסיף: "אבטחת סייבר היא מסע, ומה שחשוב הוא מי נמצא איתך במסע זה. בעוד שכה רבים חדשים בתחום זה, זוהי הרגשה מדהימה לעבוד עם מייסד כמו עודד קומאי, שמביא עימו מומחיות נרחבת וניסיון רב שנים. זה נהדר לראות אותו מניע חדשנות עבור פורסקאוט”.

החממה הטכנולוגית ליזמים i4Valley מציינת שנה להיווסדה בכנס פסגה מיוחד