חדשות    

ביג מתרחבת לסרביה: רוכשת קניון, מרכז מסחרי וזכויות לבנייה ב-60.8 מיליון יורו

קניון בעיר קראגויבאץ סרביה

מעודכן ל-06/2021

העסקה בוצעה באמצעות רכישה של 100% מהון המניות של שתי חברות מטרה סרביות ■ המדינה נמצאת בימים אלו במגמת התאוששות מהירה, עם הפחתה של מגבלות הקורונה כמעט לחלוטין, וניכרת השפעה חיובית על המסחר והכלכלה

ביג מרכזי קניות מדווחת הבוקר כי חברת הבת שבעלותה  CEE-BIG B.V חתמה על הסכם לרכישת קניון, מרכז מסחרי פתוח וזכויות בניה בסרביה בהיקף כספי כולל של כ – 60.8 מילין יורו. העסקה בוצעה באמצעות רכישה של  100% מהון המניות של שתי חברות מטרה סרביות אשר כל אחת מהן מחזיקה במרכז מסחרי מניב וזכויות בנייה נוספות.

במסגרת זו רוכשת חברת הבת, קניון בעיר קראגויבאץ' בשטח להשכרה (GLA) של כ- 22,720 מ"ר בשיעור תפוסה של כ- 96%, אשר מניב NOI של כ- 4.1 מיליון יורו בשנה; בנוסף, לחברת המטרה הרלוונטית יש בעלות בקרקע צמודה עם זכויות לבנייה של כ- 6,500 מ"ר נוספים. וכן, מרכז קניות פתוח (פאוואר סנטר) בעיר קרושבאץ' בשטח להשכרה (GLA) של כ- 8,700 מ"ר בשיעור תפוסה של כ- 100%, אשר מניב NOI של כ- 1.1 מיליון יורו בשנה; בנוסף, לחברת המטרה הרלוונטית יש בעלות בקרקע צמודה עם זכויות לבנייה של כ- 1,800 מ"ר נוספים.

חי גאליס, מנכ"ל ביג, מסר: "אנו רואים בסרביה מנוע צמיחה משמעותי ובהתאם לאסטרטגיית החברה שוקדים כל העת על איתור הזדמנויות להרחבת והשבחת הפרוטפוליו. הרכישות החדשות, אשר מגדילות את אחזקותינו, ייצרו תשואה אטרקטיבית להשקעה וצמיחה בפעילות החברה בפרמטרים התפעוליים. עוד מציין גאליס, כי סרביה נמצאת בימים אלו במגמת התאוששות מהירה מהקורונה, הפחתה של מגבלות הקורונה כמעט לחלוטין ואחוז מתחסנים גבוה, אשר להם השפעה חיובית על תחומי המסחר והכלכלה".

מקשיבים לשונה: מרכזי הקניות של ביג יונגשו לבעלי רגישות חושית