תוכן ממומן    

ביטוח אקסטרים: מדריך פשוט

FREEPIK

ביטוח אקסטרים מושלם למכורים לאדרנלין שאוהבים להשתתף בפעילות ספורטיבית בסיכון גבוה כשהם בחופשה. פוליסה רגילה של ביטוח נסיעות עשויה לכסות רק פעילויות בסיכון נמוך, כך שהרפתקה שכוללת צלילה, צניחה, או טיפוס על צוקים, למשל, מצריכה רמת כיסוי שונה.

לכן, אם אתם יוצאים לחופשת סקי או לטיול שכרוך בפעילות ספורטיבית מסוכנת, כדאי שתכירו את השאלות הנפוצות במדריך זה על מנת שתהיו בטוחים שאתם בוחרים את הפוליסה המתאימה של ביטוח אקסטרים, להרפתקת הספורט האתגרי שלכם.

במונחי ביטוח, מה נחשב לספורט אתגרי?

לכל חברת ביטוח יש תנאים משלה וסיווגים שונים שהיא מגדירה כענפי ספורט מסוכנים. לכן חשוב לבדוק את פרטי הפוליסה שלכם לפני רכישת ביטוח אקסטרים על מנת לוודא שהפעילות שבחרתם מכוסה.

רוב חברות הביטוח מסכימות שפעילויות רבות שמאופיינות באדרנלין גבוה, כמו קפיצת בנגי, צלילה, טיפוס על צוקים וגלישת רוח, הן פעילויות מסוכנות. יחד עם זאת, כדי להיות מכוסים במסגרת הביטוח, יש פעילויות אחרות שחלק מהחברות מתייחסות אליהן כאל "קיצוניות". לדוגמא:

  • שחייה עם דולפינים
  • רכיבה על סוסים
  • טיולי בננות מתנפחות.

לחלק מענפי הספורט יש כיסוי שמוגדר כספורט מומחים, כגון:

  • גולף
  • ספורט מים
  • ספורט חורף.

לא בוחרים לפני שבודקים

לא משנה איזו פוליסת ביטוח אקסטרים תבחרו, חשוב לבדוק היטב את הפעילויות המפורטות הכלולות בה ואת אלו שאינן כלולות.

אם הספורט שלכם אינו מכוסה במסגרת הפוליסה, כדאי לשאול את נציגי חברת הביטוח שלכם אם ניתן להוסיף אותו או למצוא חברת ביטוח שמציעה פוליסת ביטוח ספורט מומחים עם רמת הכיסוי שאתם זקוקים לה.

מה אם אינכם יודעים באילו פעילויות ספורט אתם מתכוונים להשתתף?

אם אתם רוכשים ביטוח אקסטרים באמצעות חברת הנסיעות שלכם, נציגי החברה מחויבים להציע לכם פוליסה שמתאימה לסוג החופשה שאתם יוצאים אליה. אבל מה אם תחליטו להשתתף בפעילות ספונטנית במהלך החופשה, ואין לכם את הכיסוי המתאים?

מומלץ לקחת איתכם את מסמך הפוליסה שלכם לחופשה, כך שאם תרצו להשתתף בפעילות ספורטיבית שאינה מתוכננת מראש במהלך החופשה, תוכלו לבדוק אם הפעילות מכוסה במסגרת הפוליסה. אם היא אינה מכוסה, התקשרו לחברת הביטוח שלכם על מנת להבין אם ניתן להוסיף אותה.

האם אפשר לקבל ביטוח ספורט אתגרי במקרה של מצב בריאותי?

ניתן לקבל ביטוח ספורט אתגרי במקרה של מצב רפואי קיים, אל יתכן שתצטרכו למצוא חברת ביטוח שמציעה פוליסות ביטוח ספורט מומחים, ובתנאים מסוימים שקיימים מראש, עם ביטוח שעשוי להיות יקר יותר מפוליסות רגילות.

חשוב ליידע את חברת הביטוח לגבי מצבים רפואיים שקיימים מראש, כולל כל המידע הדרוש, אחרת הפוליסה שלכם עלולה לא להיות תקפה אם תצטרכו להגיש תביעה.

איפה רוכשים ביטוח ספורט אקסטרים?

אתר השוואות מחירי ביטוחים מאפשר לכם למצוא במהירות ובקלות את פוליסת הביטוח המתאימה לצרכים שלכם.

באתר תמצאו רשימה של ספקי ביטוח וחשוב לבדוק כל פוליסה כדי לוודא שפעילות הספורט האתגרי שלכם או ההרפתקאות שאתם יוצאים אליהן מכוסות. אם הפעילות שבחרתם אינה ברשימה, יתכן שתצטרכו להתקשר לחברת הביטוח על מנת להשיג כיסוי לפעילויות שלכם.

השוו עוד היום מחירי ביטוח ספורט אתגרי ומצאו את הפוליסה המתאימה לכם כך שתוכלו ליהנות מטיול מלא עם כל הפעילויות האהובות עליכם, בראש שקט, בידיעה שאתם מכוסים.