חדשות    

ביטוח ישיר תשלם ללקוחותיה מהבניין שקרס בחולון שכר דירה למשך שנה

מעודכן ל-09/2021

התשלום יינתן עד למיצוי הבדיקות וההבנה אם מדובר באירוע ביטוחי אולם המבוטחים לא יצטרכו להשיב את הכסף שקיבלו, גם אם לא יוכר ככזה החברה העניקה ללקוחות מקדמה של 10,000 שקל כבר 24 שעות לאחר התרסקות הבניין

חברת ביטוח ישיר הודיעה היום כי תממן שכר דירה לשנה לבעלי הדירות המתגוררים בבניין שקרס בחולון. זאת, עד למיצוי הבדיקות וההבנה האם מדובר באירוע ביטוחי. יצוין כי גם אם לא יוכר כאירוע ביטוחי , המבוטחים לא יצטרכו להשיב את הסכומים שקיבלו.

החברה כבר העניקה למבוטחיה שהתגוררו בבניין שקרס, סך של 10,000 שקל להתארגנות ראשונית, 24 שעות לאחר שהבניין קרס. כעת מגדילה החברה את הסכום לסך של שנת שכירות, לפי הערכת שמאי וללא התחייבות מצד הלקוחות. העברת הכסף תתבצע ללא בירוקרטיה ותושלם עוד השבוע.

מנכ״ל ביטוח ישיר, קובי הבר, מסר: ״מיד עם הקריסה מחלקת התביעות שלנו העבירה ללקוחות סך של 10,000 שקל לצורך התארגנות ראשונית, וזאת עוד בטרם נקבע אם הפוליסות שבידיהם מכסות את המקרה. מרגע שנוכחנו לדעת שהבדיקה תארך זמן, ולצד בדיקה המפקח על הביטוח, החלטנו להעניק ללקוחות שכר דירה של שנה, עד למיצוי הבדיקות וההבנה אם מדובר באירוע ביטוחי״.

נשיא לשכת סוכני הביטוח: ביטוחים ישירים זו בגידה