תוכן ממומן    

ביטוח רכב בתקופת המגפה- משלמים על מה שנוסעים

FREEPIK

מגפת הקורונה הצריכה לא מעט יצירתיות מעסקים, חברות ויצרנים, במטרה להתאים מוצרים ושירותים למציאות החדשה שנוצרה, וכפי הנראה הולכת להישאר לתקופה ממושכת.

גם בתחום ביטוח הרכב מיהרו חברות הביטוח ליצור הקלות והטבות המתחשבות במצב החדש, דוגמת הארכת תקופת הביטוח באופן אוטומטי והקלת הדרישות הבירוקרטיות, פריסת תשלומי הפוליסה ליותר תשלומים מן הנהוג, אפשרויות הקפאה בעבור חולים ומבודדים ואף הרחבת הכיסוי לכל נהג ללא תוספת עלות בעבור בעלי פוליסה הנמצאים בבידוד.

אלא שאת הבשורה האמיתית מצאנו בחברת הראל לביטוח, בתכנית שפותחה טרם ימי הקורונה, אולם מספקת מענה מושלם למציאות שיצרה.

הבשורה שמביאה חברת הראל לביטוח נמצאת למעשה בשינוי התפיסה וההתייחסות למוצרי ביטוח כאל מוצרים אחידים, והיכולת לקחת את נתוני השימוש המדויקים ברכב, כגורם מכריע במחיר הביטוח.

תכנית הראל סוויץ' מתאפשרת בזכות קדמה טכנולוגית ושיתוף פעולה עם חברת איתוראן, לצד פיתוח אפליקציה ייעודית.

עם ההצטרפות לתכנית הביטוח מותקן ברכבו של המבוטח רכיב ייחודי המודד את השימוש ברכב על פי ק"מ, ומשדר את הנתונים בזמן אמת לחברת הביטוח. על מנת לייצר שקיפות ומעקב אותם נתונים נשלחים גם למבוטח ומופיעים בזמן אמת תחת האפליקציה, מה שמאפשר מעקב תמידי אחר צריכת הק"מ כמו גם את האפשרות לשליטה בהוצאות.

מהם הכיסויים שמספקת תכנית הביטוח הראל סוויץ'?

תכנית הראל סוויץ' היא תכנית ביטוח רכב המשלבת ביטוח חובה וביטוח מקיף גם יחד. התכנית כוללת את כל הכיסויים הבסיסיים הכלולים בביטוחים הללו, לצד הרחבות רבות נוספות:

ביטוח חובה- ביטוח מפני כל נזקי גוף אשר עשויים להתרחש כתוצאה מהשימוש ברכב, לנהג, לנוסעים ברכב, לנוסעים ברכבים מעורבים ולהולכי רגל. ביטוח החובה מספק כיסוי מפני נזקי גוף בלי קשר ותלות בגורם האחראי לתאונה.

ביטוח מקיף- ביטוח מפני נזקי רכוש אשר ייגרמו לרכב או לרכוש מצד שלישי או לרכב המבוטח כתוצאה מכל אירוע תאונתי, כאשר הנזקים הללו נגרמו באחריות הרכב המבוטח.

כיסויים מורחבים: לצד אלו מספקת חברת הראל כיסויים מורחבים רבים, אשר במרבית פוליסות הביטוח לרכב ניתנות בתוספת תשלום:

  • שירות תיקוני דרך
  • גרירה
  • ביטוח שמשות ופנסים
  • הגנה משפטית
  • ביטול השתתפות עצמית
  • פיצוי בגין ירידת ערך הרכב כתוצאה מתאונה

עלות היטוח נקבעת על ידי רכיב קבוע ורכיב משתנה, כאשר הרכיב המשתנה נקבע על פי כמות הק"מ אותם נסע הרכב מדי חודש בהכפלה לסכום שנקבע, כאשר קיים סכום מקסימלי לחיוב לשליטה מלאה בהוצאות.

בתקופת הקורונה בה מבוטחים רבים שינו את שגרת יומם, יצאו לחל"ת, עברו לעבודה מן הבית ואינם נהנים מנסיעות וטיולים בשעות הפנאי, מבוטחי הראל סוויץ' זוכים לביטוח רכב מוזל המתחשב בנסיבות ובהרגלי השימוש החדשים ברכב, ואינם משלמים סכומי כסף מיותרים בגין השעות הרבות בהן הרכב מנמנם בחנייה.