חדשות    

בנייה והריסה: 300 יחידות דיור חדשות ברמת אביב

משולם לווינשטיין תקים 300 יחידות דיור חדשות ברדינג תל אביב במקום 54 יחידות דיור בבנייני רכבת

משולם לוינשטין הנדסה וקבלנות  הודיעה  שתקים כ-300 יחידות דיור חדשות בפרויקט להתחדשות עירונית בשכונת רמת אביב, תל אביב. החברה נבחרה כיזמית הפרויקט שברחוב רדינג 29-25 בתל אביב. זהו לא הפרויקט הראשון שלה בשכונה, מדובר כבר  בפרויקט השלישי.

הפרויקט ברחוב רידינג הוא בשטח 4,440 מ"ר, ולפי התכנון ייהרסו 3 בנייני רכבת ישנים בני 3 קומות, הכוללים 54 יחידות דיור ישנות. במקומם תקים קבוצת לוינשטין 3 בניינים חדשים בני 6.5 קומות, שיכללו 118 יחידות דיור חדשות. הפרויקט נוסף אל פרויקט ההתחדשות העירונית שמבצעת החברה ברחוב האמוראים 9-3, ובו 136 יחידות דיור חדשות, ואל הפרויקט ברחוב ברודצקי שכולל 70 יחידות דיור חדשות. בסך הכול בונה החברה בשלושת הפרויקטים יחד כ-325 יחידות דיור חדשות.

לווינשטיין מסרה כי הפרויקט, בתכנונו של משרד האדריכלים בר אוריין אדריכלים, יתבצע על פי תב"ע בסמכות ועדה מקומית שמקודמת על ידי לוינשטין ונמצאת בימים אלו לקראת הגשה לעירייה. נקבע כי התמורה לבעלי הזכויות במתחם תהיה תוספת מטרים לכל דירה, מרפסת שמש, חניה תת-קרקעית ומחסן.

לדברי מיר לוטן, מנהל מחלקת התחדשות עירונית בקבוצת משולם לוינשטין, "אזור צפון העיר נחשב לאזור מצוין להתחדשות עירונית שכן ניתן לבצע בול הריסה ובנייה מחדש, מה שהפך את הפרויקט  לאטרקטיבי לביצוע הליך התחדשות עירונית. אם נוסיף לזה גם את המחירים באזור, יש לנו עסקה מצוינת לשני הצדדים. האוכלוסייה שמגיעה להתגורר היא של זוגות צעירים המבקשים לגור בתל אביב, משפרי דיור מכל גוש דן ומצמצמי דיור".

קבוצת משולם לוינשטין הנדסה וקבלנות בע"מ, נוסדה בשנת 1945 היא תאגיד ציבורי של חברות הנדסה, בניה ונדל"ן. קבוצת משולם לוינשטין פועלת בענף הנדל"ן על כל היבטיו – יזום, בניה ופיתוח נדל"ן למגורים, בנייני משרדים מבני מסחר ותעשיה, נכסים מניבים ביצוע עבודות קבלניות, התחדשות עירונית וניהול נכסי נדל"ן. החברה בונה ומשווקת דירות חדשות במבחר פרויקטים חדשים בארץ ובעולם בתכנון מתקדם, בנייה איכותית ורמת גימור גבוהה. עד כה החברה אחראית לבנייתן של אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ – תל אביב, יקנעם, שוהם, כפר יונה, אור עקיבא, חולון, מודיעין ועוד.