תוכן ממומן    

בני ברק מתחדשת ואתם מוזמנים להצטרף

"כששכונת "אחוזת שפע" תתנוסס על תילה  – לא תכירו את מרכז בני ברק" אומרים בכירים בחברת 'קדם ישראל', "מדובר בשכונת פאר הכוללת 11 בנייני יוקרה ו-כ-390 יח"ד במתחם 'שפע שוק' לשעבר ומציעה רמת גימור גבוהה, מרחב גדול בין הבניינים, פארק ירוק ושטחי ציבור והכל בלב מרכזי התורה והחסידות של בני ברק".

עוד הוסיפו ב'קדם ישראל' כי "גולת הכותרת של 'אחוזת שפע' היא פנינת הדיור המרהיבה שתציב סטנדרטים חדשים של איכות, יוקרה וחדשנות לעיר בני ברק".

כאמור, מדובר בשכונה עצמאית המדברת בשפה עצמאית, בשונה מהשכונות הוותיקות שבסביבה. השכונה תכלול 11 בנייני יוקרה, בהם דירות 3,4,5 חדרים וכן דירות גן ופנטהאוז. הדירות ייבנו במפרט טכני עשיר ויוקרתי במיוחד ברמת גימור גבוהה שלא מוכרת בבני ברק. בכל בניין יהיו 4 מעליות, ובכל דירה מרפסת סוכה.

אחד היתרונות הבולטים של השכונה הוא המרחב הגדול שתוכנן בין הבניינים, הגדול באופן משמעותי מהרווח הבני ברקי המוכר. מתכנני השכונה הציבו את 11 הבניינים על פני שטח של 11 דונם הכולל פארק ירוק וגדול, מה שמעניק רווח גדול בין בניין לבניין – בכשליש יותר מהפרויקטים הדומים.

בשורת הדיור החדשה של בני ברק כבר עשתה לה כנפיים, כאשר יותר מ-200 יחידות דיור נמכרו כבר בשלב השקת הפרויקט. רובם ככולם ממשפחות חרדיות איכותיות, משפרי דיור מהשכונות הסמוכות, המעוניינות להגיע לדירת יוקרתית ורחבת ידיים במרכז בני ברק, מבלי לוותר על הווי החיים המיוחד של העיר.

 

קרדיט: יח"צ

רכשת? הרווחת

רק כדי לקבל מושגים במה מדובר, די להזכיר שעל מלאכת התכנון האדריכלי של השכונה מופקד משרד האדריכלים 'פייגין' שחתום בין השאר על תכנון מתחם 'שנלר' היוקרתי בירושלים. תחתיהם מועסקים מיטב המוחות היצירתיים בתחום וניסיונם הוכח בפרויקטים יוקרתיים ברחבי העולם כמו גם בירושלים במלונות הפאר 'וולדורף אסטוריה' ומלון 'אוריינט' החדש בעמק רפאים ועוד, שם הם הוכיחו מומחיות יצירתית בשילוב בנייה מודרנית פרקטית עם שטחי מסחר מותאמים.

כאמור, שיווק "אחוזת שפע" מתבצע בשיטת "קבוצת רכישה", אותה מקדמת חברת "קדם ישראל" המובילה בתחום קבוצות הרכישה ומאחוריה אנשי עסקים מומחים ומנוסים בעלי מוניטין רב בתחום הנדל"ן ניהול פרויקטים והפיננסים שנוהלו בהצלחה בשיטה זו.

"בשכונה הזו יש את כל הפלטפורמות המתאימות לשיטת קבוצת רכישה המעניקה הטבות משמעותיות לרוכשים", אומר מר יוריאל זלצמן, מנכ"ל 'קדם ישראל'. "הזכויות על הקרקע קיימות וכך גם תב"ע מאושרת, ומהם ניתן לגזור בקלות את היתרי הבניה. כמו כן גם האישור למימון הפרויקט הושג ואושר ע"י חברת 'טריא', שמאחוריה ליווי של פרויקטים בסדר גודל של 11 אלף דירות בשיטת קבוצת רכישה. כל זאת נותן לנו אפשרות לפעול מתוך מסגרת ידועה מראש, וכך להעניק את הרווח היזמי לרוכשים".

ומה לגבי המחיר?

המחיר הסופי של הדירות הנבנות באזורי הביקוש נגזר לא מעט מרכיב הקרקע. בפרויקט זה, כיוון שמחיר רכישת הקרקע ידוע, ניתן להעריך כבר כעת את המחיר הסופי של הדירה, בהתחשב בתנודות צפויות של עלויות הבניה. "אנחנו מעריכים כי עלות ההקמה תסתכם בכ-26.5 למ"ר, שבהשוואה לפרויקטים חדשים בהיקף הזה הנבנים באזור, זה מחיר אטרקטיבי בהחלט".

מה התקדם?

ב"קדם ישראל" מדברים על האצת התהליכים לבניית השכונה עם סיום גיבוש קבוצת הרוכשים. "אנחנו משערים כי בתוך שנה נקבל היתר בניה מלא, ובשלבים מוקדמים יותר נקבל את היתר חפירה ודיפון, כך שנוכל להיכנס במהירות לעבודה ולחסוך את לוחות הזמנים. אנחנו מקווים כי בתוך 4-5 שנים הדיירים יכנסו לדירות החדשות".