חדשות    

בנק הפועלים משיק חשבון "פועלים YOUNG": פטור מעמלות והטבות מיוחדות לגילאי 15 עד 19

בנק הפועלים במהלך חדשני לבני נוער ומתגייסים בגילאים 15 עד 19 חשבון "פועלים YOUNG": הטבות ייחודיות, אפליקציה חדשה ופטור מעמלות

בנק הפועלים משיק מהלך חדשני לצעירים ומתגייסים, בני 15 עד 19, המציע חשבון עם הטבות ייחודיות, אפליקציה בנקאית חדשה ובלעדית שמדברת בשפת הצעירים ופטור מעמלות עובר ושב, כל זאת במשולב עם השקת מיניסייט להורים, שיאפשר להם לסייע לילדיהם להתנהל באחריות פיננסית.

המהלך החדש, תחת הכותרת "פועלים YOUNG – בנקאות לצעירים בלבד", הוא חלק מתוכנית אסטרטגית של בנק הפועלים שנועדה לקדם את אוכלוסיית הצעירים הפותחים חשבון בבנק, תוך מתן מענה הן לצרכי הצעירים והן לצרכי הוריהם. השקת החשבון בתקופה זו של חודשי הקיץ שבה כ- 700 א' תלמידי תיכון וחטיבה מסיימים את שנת הלימודים תסייע לצעירים שעובדים בחופשה בהתנהלותם הפיננסית.

אריק פינטו, הממונה על החטיבה הקמעונאית: "אנו רואים חשיבות רבה בהובלת השירותים לדור הצעירים שמתחילים את דרכם כלקוחות הבנק, תוך מימוש התנהלות פיננסית חכמה ואחראית. שילוב של הטבות ייחודיות, אפליקציה בנקאית צעירה ויחס אישי לצעירים – יחד עם כלים להורים להנחלת חינוך פיננסי – יוצר מהלך מוביל בעל ערך הן לצעירים והן להוריהם".

החשבון החדש, "פועלים YOUNG", כולל הטבות בנקאיות וחוץ-בנקאיות ייחודיות, ביניהן: פטור מעמלות עובר ושב, שני טסטים במתנה בלימוד נהיגה בחברת SMARTDRIVE (ההטבה מותנית בתשלום בכרטיס חיוב/אשראי צעיר, לא כולל תשלום אגרה). בנוסף החשבון מזכה בכרטיס חיוב או כרטיס אשראי. צעיר שיפתח חשבון במהלך חודשי הפעילות, יקבל שובר שיאפשר לו לקבל אחת משתי הטבות: סרט ב-10 שקלים במתחמי סינמה סיטי או גלובוס גרופ או פיצה משפחתית ב-30 שקלים בפיצה האט (ההטבה מותנית בתשלום בכרטיס חיוב/אשראי צעיר).

חידוש נוסף הוא אפליקציה בנקאית, ראשונה מסוגה בבנקאות, שמיועדת במיוחד עבור הלקוחות הצעירים. ממחקרים שביצע הבנק בקרב לקוחות צעירים עלה, כי למרות שהם מחוברים לסמארטפון 24 שעות ביממה, הם ממעטים להשתמש באפליקציות של הבנק ומעדיפים להגיע לסניף.

לאור זאת, פיתח הבנק אפליקציה ייחודית בשם "פועלים YOUNG" בעיצוב מיוחד לצעירים שכוללת אלמנטים פרסונאליים כמו שם הלקוח ובחירת תמונה אישית וכוללת פיצ'רים שהבנק מצא שצעירים משתמשים ורלוונטיים אליהם, כגון: HOPON – תשלום לאוטובוס מהנייד, בירור יתרה בחשבון ב-scroll, save & go – לחסוך מהדרך, משיכת מזומן ללא כרטיס, איתור סניף או בנקט קרוב, זימון תור לסניף, הפקדת שיק בצילום ועוד.

בנק הפועלים מלווה את המהלך גם תוך התמקדות גם בהורים, שחוששים מהתנהלות כלכלית לא נכונה של ילדיהם. הבנק משיק מיניסייט להורים, שמטרתו לתת להם כלים וטיפים כיצד לאמן את ילדיהם להתנהל בתחום הפיננסי. המיניסייט יהיה נגיש ללקוחות כל הבנקים באתר הבנק ויכלול טיפים לניהול תקציב וחיסכון, שירותים חשובים, סרטונים בשפת הצעירים על עולמות תוכן פיננסיים, כלים שחשוב להקנות לילדים ועוד שלל עצות שיסייעו להורים להנחות את ילדיהם בהתנהלות פיננסית חכמה ואחראית.