פיקדונות מובנים    

בנק לאומי בסדרה של מוצרים מובנים – על טבע וסקטורים בארה"ב

בנק לאומי מרחיב את סל הפיקדונות המובנים. הבנק מציע ללקוחות שלושה פיקדונות מובנים חדשים על  מניות שנסחרות בארה"ב – על מניית טבע, על מדד סקטור התעשייה בוול-סטריט ועל מדד הסקטור הפיננסי בוול-סטריט.  הפיקדונות המובנים מבטיחים ללקוחות מעיין הפסד מינימלי – קרן ההשקעה המקורית בתום תקופת הפיקדון, לצד אפשרות לאפסייד במידה והמניות האמורות יעלו.

הפיקדון המובנה על טבע מבטיח את ההשקעה השקלית בתום תקופת הפיקדון (בעוד שלוש שנים), ומענק שניתן למפקידים בתום תקופת הפיקדון לפי החישוב הבא – במידה ומניית טבע (בארה"ב) עולה עד שיעור של 41% (לא כולל)  יקבלו המפקידים 100% מעליית הערך הזו. אם מניית טבע תעלה באותה תקופה ב-41% ומעלה (באחד מימי הפיקדון) יקבלו המפקידים ריבית / מענק של 3% מהקרן בסוף התקופה.

הפיקדון המובנה על מדד סקטור התעשייה בארה"ב מבטיח את ההשקעה השקלית בתום תקופת הפיקדון (בעוד שלוש שנים), ומענק שניתן למפקידים בתום תקופת הפיקדון לפי החישוב הבא – במידה ומדד סקטור התעשייה בוול-סטריט יעלה עד 39% (לא כולל), יקבלו המפקידים את התשואה הזו באופן מלא. אם המדד יעלה ב-39% ומעלה (באחד מימי הפיקדון) יקבלו המפקידים 2.5% בסיום תקופת ההפקדה.

הפיקדון המובנה על מדד סקטור הפיננסים בארה"ב מבטיח את ההשקעה השקלית בתום תקופת הפיקדון (בעוד שלוש שנים), ומענק שניתן למפקידים בתום תקופת הפיקדון לפי החישוב הבא – במידה ומדד סקטור הפיננסים בוול-סטריט יעלה עד 45% (לא כולל), יקבלו המפקידים את התשואה הזו באופן מלא. אם המדד יעלה ב-45% ומעלה (באחד מימי הפיקדון) יקבלו המפקידים 2.5% בסיום תקופת הפקדה.

מועד אחרון להצטרפות לפיקדונות המובנים אלו – 25 באוקטובר 2010; מינימום הפקדה 15 אלף שקל.