בעקבות הקורונה תנאי ביטוח הנסיעות למזרח משתנים
חדשות    

בעקבות הקורונה תנאי ביטוח הנסיעות למזרח משתנים

מגדל הקפיאה את ביטוח הנסיעה לכל אסיה, הפניקס הקפיאה את הביטוח לסין. שתי החברות מקפיאות את הביטוחים עקב התפשטות הקורונה.

בינתיים אין שינויים ביעדים נוספים. בחברת הביטוח פספורטקארד, שהייתה עד לאחרונה סוכנות ביטוח ששיווקה ביטוחים של חברת הביטוח הפניקס, ממשיכים לבטח את הנוסעים לאסיה, אך החברה מתנה לראשונה את רכישת הפוליסה דרך מוקד שירות הלקוחות ולא דרך תהליך דיגיטלי באתר האינטרנט של החברה, כדי שיוכלו לברר את מיקום השהות ודרכים ליצירת קשר.
למרוות שבהפניקס לא הקפיאו את ביטוח הנסיעות בכל היבשת, לא ניתן לרכוש ביטוח ביטול נסיעה ליעדי המזרח בהפניקס. עוד מתברר כי החברות מתמודדות עם ביקוש מאד גבוה לביטוח ביטול נסיעה ליעדי אירופה וארה"ב.

בחברות אחרות ממשיכים כרגיל.  ועדיין החברות לא מייקרות  את ביטוח הנסיעות משום שממילאחברת הביטוח תתקשה להעמיד לחולה קורונה טיפול רפואי בחו"ל.

הסיבה לכך היא שהרשויות בסין מכניסות אנשים שפרץ בגופם הנגיף לבידוד ומעבירים אותם בדיקות רפואיות וכן אשפוז שמכוסים על ידי המדינה עצמה ללא עלות מצד המבוטח.  מגדל, כאמור, בחרה בצעד הקיצוני והקפיאה כלל את הביטוחים לאסיה.

לאור הודעות חברות הביטוח באשר לביטוחים למזרח הרחוק, סגן וממלא-מקום נשיא לשכת סוכני הביטוח, סו"ב ליאור הורנצ'יק, מסר כי "סוכני הביטוח מחויבים לשמור להגן על ציבור הלקוחות ולהילחם מדי בוקר על הצעת הפתרונות הביטוחיים הראויים. אנו מודעים למצב המורכב שנוצר במזרח אסיה ופועלים ליצירת חלופות כיסוי הולמות ללקוחותינו, ככל שניתן. הציפייה שלנו מחברות הביטוח היא כשגם שהן נאלצות להקטין סיכונים, שיעשו זאת באמצעות כל דרך אפשרית אך לא על-ידי ביטול הכיסוי הביטוחי".

מגדל תעניק ביטוח מלא למקדימים לחזור מסין

עד כמה הישראלים חשופים לשוק הסיני

בעקבות נגיף הקורונה: אמזון וגוגל מתרחקות מסין