חדשות    

בקרוב בחנויות: שעון חכם מבית ניקלודיאון יעודד משפחתיות ואורח חיים בריא

02_Three_Together_באדיבות-ויאקום

מעודכן ל-07/2021

המכשיר המכונה NICKWATCH מציע מאפייני בידור ותקשורת לצד טכנולוגיה חדשנית שפותחה בידי שותפה טכנולוגית ישראלית של VCNI השעון יהיה זמין לרכישה מ-2022

Viacom Networks International – VCNI, הזרוע הבינלאומית של תאגיד ViacomCBS  השיקה בכנס ה"מובייל וורלד קונגרס" בברצלונה את שעון ה- NickWatch, השעון החכם והמחובר הראשון מתוצרת ניקולודיאון.

המכשיר הלביש החדש שם את התקשורת המשפחתית במרכז ומציע למשתמשים מאפייני בידור ותקשורת לצד טכנולוגיה חדשנית שפותחה על-ידי שותפה טכנולוגית מומחית, ישראלית של VCNI . השעון יהיה זמין לרכישה מ-2022.

המוצר מעודד ילדים לנהל אורח חיים בריא באמצעות עידוד הזדמנויות לפעילות גופנית ומשחקים חברתיים. המשחקים שהוא מציע מוגשים באופן שנועד להצית את הדמיון בכדי שילדים יוכלו להמשיך ולשחק בהם לבדם או עם חברים שיש להם NickWatch. יחד הם יוכלו לצאת למסעות והרפתקאות משחקיות.

המכשיר מגיע עם גוף של שעון חכם ושתי רצועות, אחת מעוטרת בדמויות ניקלודיאון ואחת בעיצוב פרמיום בוגר יותר. כל מכשיר מסופק עם בסיס טעינה מעוטר בדמויות האהובות על הילדים.

אפשרויות הבידור המבוססות על הקניין הרוחני של ניקלודיאון יכללו פילטרים משעשעים לתמונות, אפקטים של תנועה וקול וכלים מוזיקליים שניתן לנגן עליהם באמצעות מחוות ידיים. עדכוני תוכן קבועים יבטיחו רצף של משחקים, סטיקרים, אפקטים קוליים חדשים ועוד.

שומרים על הילדים

הפלטפורמה מאפשרת שני מצבי תקשורת: הודעות טקסט ושיחות קוליות. ההורה או האדם האחראי לילד יכול לשלוח לילד הודעת טקסט מהטלפון שלו/שלה, והילדים יכולים להגיב עם נוסחי תגובה מוכנים, המרת הודעה קולית לטקסט, רגשונים (אימוג'ים), או תמונות. הילד יכול גם ליצור קשר עם ההורה/איש הקשר היישר מתוך רשימת אנשי הקשר ולקבל שיחות קוליות מאנשי קשר שהוגדרו מראש. ההורים או האחראים לילד יכולים ליצור קבוצות עם שרשורי שיחות ואף לשלוח הודעות בסטיקרים, טיימרים, תזכורות, תמונות, הודעות קוליות, ואף  ליצור שאלונים (polls).

הקשר בין ילדים להורים נשמר באמצעות פיצ'ר מפות המאפשר לאחראים לילד, ולבני משפחה לראות את המיקום הנוכחי של כל בני המשפחה, באמצעות GPS, ווי-פי ואנטנות סלולריות, הפעולה מתאפשרת בפשטות באמצעות הורדת אפליקציה ייעודית למכשיר שבשימושם.

ה-NickWatch של ניקלודיאון פותח בשיתוף עם WatchinU, חברת סטרטאפ ישראלית שבנתה ומפעילה את המכשיר במסגרת הסכם רישוי עם VCNI.

VCNI תפרסם את המחיר, ערוצי ההפצה והשיווק, כמו גם את מועדי הזמינות בשווקים השונים בשלב מאוחר יותר.

רפאל אנצ'ינו נשיא ומנכ"ל ViacomCBS Networks international, מסר: "ViacomCBS ידועה בקו המותגים האייקוני שלה ומתווה זה עשרות שנים את אופיים של האירועים העכשוויים ותרבות הפופ העולמית. כעת, עם הפנים לעתיד, היא רושמת ציון דרך עם ה-NickWatch. זהו השעון החכם הראשון הרותם לשירותו את עוצמת המותגים של החברה. השקת המוצר האסטרטגי ממנפת את הקניין הרוחני והתכנים שלנו ותמשיך לחזק את מעמדנו כשותפה המסחרית המובילה במגוון ממשקים עם הצרכנים וביצירת חוויה סוחפת חדשה".

הערכה: היקף המכירות של מוצרי המרצ'נדייז סביב יורו 2020 – מעל 100 מיליון אירו